Gouda's Glorie brengt ode aan mensen 'met saus'

Gouda's Glorie brengt ode aan mensen 'met saus'
  • Food-en-retail
  • 26 mrt 2024 @ 10:25
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Group for Brands en Hazazah zijn verantwoordelijk voor de nieuwe, internationaal ogende campagne ‘Heb je saus, heb je glory’ van Gouda’s Glorie.

De campagne 'Heb je saus, heb je glory' gaat over mensen die met hun unieke persoonlijkheid (oftewel: hun eigen saus) op een prettige manier in het leven staan. De zogenaamde paradijsvogels en smaakmakers, die met hun positieve energie en zelfvertrouwen hun omgeving kleur geven. Geen opgeblazen ego's, na-apers, stukken karton met lippen of wannabe’s. ‘Maar leuke, vrolijke, inspirerende mensen die stuk voor stuk iets bijzonders, oftewel saus hebben’, zegt Marcos Garcia, marketingmanager Gouda’s Glorie. Hij vervolgt: ‘Voor de ouderen onder ons: saus hebben is slang voor stijl, zelfvertrouwen hebben. Het zijn deze mensen die Gouda’s Glorie graag in het zonnetje zet, omdat wij als geen ander weten hoe een beetje saus het leven zoveel leuker kan maken.’

Alledaagse superhelden

In de campagne ziet de kijker een jongen van huis gaan, op weg naar zijn werk. Onderweg komt hij allemaal bijzondere mensen tegen, die hij met veel plezier aanschouwt. Gedurende zijn wandeling doet hij en passant ook nog wat inkopen bij een supermarkt. Uiteindelijk komt hij aan bij een foodtruck, waar hij de eigenaar van blijkt te zijn. En van waaruit hij lekkere broodjes met saus klaarmaakt voor – precies – mensen met saus.

In de uitwerking van dit idee heeft regisseur David-Jan Bronsgeest ervoor gekozen om alles plaats te laten vinden in een fictief dorp, dat volledig lijkt te bestaan uit mensen met een hele eigen, bijzondere saus.

De campagne is nu live en zal op televisie en online worden uitgerold.

Credits

Bureau: Group for Brands

Creatie: Frans Brand, Stan van Zon, Gido van der Vlies

Productiemaatschappij: Hazazah

Producer: Jeroen van den Idsert, Ilse van Gelder, David Leite (With Milk, Kaapstad)

Regie: David-Jan Bronsgeest

D.O.P.: Wouter Westendorp

Edit: Martin Heijchelaar (MRTN)

Postproductie: The Compound

Muziek: Max Oude Weernink, Bart Possetin (MOW Music)

Sound: Jacco Lenstra, Hans van de Loo (Studio LEVALO)

Grading: Laurens Orij (Crabsalad)

Verantwoordelijk aan klantzijde: Marcos Garcia, Daniëlle Saan



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken