Moët & Chandon en Pillows Hotel starten The Deck of Joy

- Food-en-retail
- 26 mei 2025 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 26 mei 2025 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
Champagnemerk Moët & Chandon en het Pillows Grand Boutique Hotel Maurits at the Park starten een creatieve samenwerking waar alles draait om celebrations, style, champagne en vreugdevolle momenten. Plaats van handeling: het dakterras.
Het intieme dakterras van Pillows Hotel Amsterdam is volgens de initiatoren vanaf nu 'The Deck of Joy': een zomerse pop-up die volledig in het teken staat van één ding: het vieren van jou.
De samenwerking markeert tevens de lancering van de Pharrell Williams x Moët & Chandon Limited Edition Collection - 'een bruisende ode aan collective joy, creativiteit en birthdays. Met zijn kenmerkende stijl en positiviteit brengt Williams een collectie die perfect past bij de filosofie van Deck of Joy: “Toast op het leven, met elkaar!” De sprankelende collectie is in Amsterdam exclusief verkrijgbaar bij Pillows Hotel Amsterdam. De vraag is dus: hoe vier jij deze zomer?', stellen de partners van Pillows en Moët. Het hotel biedt allerlei 'packages' voor verjaardagen en prive-feestjes waarbij (een deel van) het dakterras kan worden ingezet.
Private experiences
Voor wie groots wil uitpakken, biedt Pillows exclusieve verjaardagsdiners en privé-events. Van het moment van aankomst, met conciërge en foto in de elevator of joy, tot het uitzicht over het Oosterpark, champagnebar en custom reuzenrad vol met champagneglazen: vier het zoals jij wilt. 'Vier je feestje in stijl. Met op maat gemaakte Moët & Chandon-menukaarten, gepersonaliseerde en exclusieve verjaardagsarrangementen en een elegante setting is dit dé zomerse hotspot waar herinneringen worden gemaakt.'
PRAKTISCHE INFO
Geopend t/m september 2025
Reserveren mogelijk voor: Table of Joy, Half Deck, Full Deck
Sunday Brunch: één zondag per maand (check data online)
Alleen in Pillows Hotel Amsterdam.
'Walk-ins welcome!' - meer info Pillowshotels.com Amsterdam
Over Moët & Chandon
’s Werelds grootste en bekendste champagnehuis Moët & Chandon is opgericht in 1743 in Épernay, vlakbij Reims. Al sinds haar oprichting staat Moët & Chandon synoniem voor de meest bruisende momenten in het leven. Moët & Chandon ziet het leven als waardevol, sensationeel en prachtig. Het leven draait om speciale momenten die gevierd moeten worden wanneer ze zich voordoen. Moët & Chandon gelooft dat hoe meer we vreugdevolle momenten creëren, hoe meer we ongegeneerd door het leven dansen, met de wereld omarmd als een onverwacht podium.'
(bron: Moët & Chandon)
Over Pillows Grand Boutique Hotel Maurits at the Park
Pillows Hotel Amsterdam Maurits at the Park is een van de meest verfijnde hotels van Amsterdam, gelegen aan het Oosterpark en ondergebracht in een monumentaal pand. Met een combinatie van internationale allure en Amsterdamse historie, biedt het hotel een warme, stijlvolle ervaring voor zowel gasten als locals. De rooftop terrace - nu omgetoverd tot Deck of Joy - vormt het bruisende middelpunt van de zomerse samenwerking.'
(bron: Pillows Hotel)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- bubbels
- Pillows Hotel
- Reims
- Moët & Chandon
- The Deck of Joy
- cx
- Pharrell Williams x Moët & Chandon Limited Edition
- champagne
- co-branding
- table of joy
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees van Dorp - founders Instama
- Directeur Marketing Jorieke de Vries verlaat Jumbo
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en start festival
- René Repko tijdelijk aan het roer van Marketing bij Jumbo
- Balr failliet - focus verschuift naar voetbalplatform
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Crisp versnelt groei en breidt uit... 18-07-2025
- Bol lanceert online én fysieke... 16-07-2025
- Campina serveert ontbijt op Lowlands... 15-07-2025
- Balr failliet - focus verschuift... 14-07-2025
- Heinz lanceert Europese campagne... 14-07-2025
- Consument wacht op last-minute... 14-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers