Telegraaf start premium-dienst

Telegraaf start premium-dienst
  • Media
  • 26 nov 2013 @ 11:42
  • 23329 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintOnlineJournalistiek

De Telegraaf gaat eigen abonnees die de website bezoeken unieke content aanbieden die normaal gesproken alleen in de papieren editie te lezen zou zijn geweest. Deze premium-dienst is vandaag van start gegaan.

Met het plaatsen van speciaal door de redactie van De Telegraaf geselecteerde artikelen van eigen verslaggevers en columnisten krijgen abonnees volgens adjunct-hoofdredacteur Jan-Kees Emmer sinds vandaag 'een streepje voor als zij de website bezoeken'.

Emmer zegt in zijn eigen krant: 'We zien dat de bezoekers van onze sites steeds meer op zoek zijn naar verdieping en opinie. Unieke content die tot voor kort alleen in de papieren editie van De Telegraaf te vinden was. Met het uitbreiden van het aanbod op internet, koesteren we onze abonnees ook in het digitale domein.'

Telegraaf.nl gaat volgens Emmer niet op slot. 'Alleen voor abonnees is er voortaan de sectie Premium Content waar nog veel meer te beleven is. Zoals de columns van Rob Hoogland, Martin Visser, Paul Jansen en Johan Cruyff. Maar ook uitgewerkte achtergronden en uitleg.'

De nieuwe dienst trapt af met opinie, reportages en het Stan Huygens Journaal. 

Met het toevoegen van premium content, die gratis is voor abonnees met digitale toegang, zet de Telegraaf een nieuwe stap om haar websites en apps nog verder te verbeteren. Emmer: 'Onze ambitie gaat verder dan alleen het toevoegen van premium content. Het moment komt steeds dichterbij dat abonnees selecties van onze content eerst op het web kunnen lezen.' 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken