Telegraaf start premium-dienst
- Media
- 26 nov 2013 @ 11:42
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintOnlineJournalistiek
- 26 nov 2013 @ 11:42
- Redactie Media
De Telegraaf gaat eigen abonnees die de website bezoeken unieke content aanbieden die normaal gesproken alleen in de papieren editie te lezen zou zijn geweest. Deze premium-dienst is vandaag van start gegaan.
Met het plaatsen van speciaal door de redactie van De Telegraaf geselecteerde artikelen van eigen verslaggevers en columnisten krijgen abonnees volgens adjunct-hoofdredacteur Jan-Kees Emmer sinds vandaag 'een streepje voor als zij de website bezoeken'.
Emmer zegt in zijn eigen krant: 'We zien dat de bezoekers van onze sites steeds meer op zoek zijn naar verdieping en opinie. Unieke content die tot voor kort alleen in de papieren editie van De Telegraaf te vinden was. Met het uitbreiden van het aanbod op internet, koesteren we onze abonnees ook in het digitale domein.'
Telegraaf.nl gaat volgens Emmer niet op slot. 'Alleen voor abonnees is er voortaan de sectie Premium Content waar nog veel meer te beleven is. Zoals de columns van Rob Hoogland, Martin Visser, Paul Jansen en Johan Cruyff. Maar ook uitgewerkte achtergronden en uitleg.'
De nieuwe dienst trapt af met opinie, reportages en het Stan Huygens Journaal.
Met het toevoegen van premium content, die gratis is voor abonnees met digitale toegang, zet de Telegraaf een nieuwe stap om haar websites en apps nog verder te verbeteren. Emmer: 'Onze ambitie gaat verder dan alleen het toevoegen van premium content. Het moment komt steeds dichterbij dat abonnees selecties van onze content eerst op het web kunnen lezen.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce25-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers