Mercurs: vandaag laatste kans inzenden
- Media
- 2 okt 2019 @ 09:37
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - AwardsTijdschriften
- 2 okt 2019 @ 09:37
- Sjaak Hoogkamer
Magazinemakers kunnen vandaag (2 oktober) nog meedingen naar de Mercurs 2019 van de Magazine Media Associatie (MMA). Voor negen categorieën kan worden ingezonden: van originele covers en populaire events tot jonge talenten en succesvolle hoofdredacteuren.
Zowel print als online only magazinemerken komen in aanmerking voor de toekenning van een prijs.
Om uiting te geven aan de crossmediale ontwikkelingen in de magazine mediabranche zijn twee nieuwe categorieën bij Mercurs geïntroduceerd: Event van het Jaar en Marketinginnovatie van het Jaar.
Zowel grootschalige als kleinschalige events (eendaags of meerdaags, in- of outdoor, offline of online) kunnen meedingen naar een Mercur. Welk magazinemerk verstrekt tegenwoordig niet de band met de doelgroep via een event? Voor het vergroten van het bereik van een magazinemerk worden innovatieve marketingactiviteiten ingezet, waarbij de technische mogelijkheden en de inzet van data analyses centraal staan. Ook hiervoor kan nu een Mercur worden verdiend.
De overige categorieën waarvoor kan worden ingezonden zijn Magazinemerk, Artdirection, Hoofdredacteur, Reportage, Belofte, Cover en Partnership van het Jaar. De inzendingen dienen uiterlijk woensdag 2 oktober bij de Mercurs organisatie binnen te zijn. De inzendmodule is te vinden op www.mercurs.nl. De uitreiking van de Mercurs vindt plaats op donderdag 12 december in het DeLaMar theater te Amsterdam.
De uitreiking van de Mercurs is een initiatief van de Magazine Media Associatie (MMA). De Mercurs worden uitgereikt aan personen/magazinemerken die zich verdienstelijk hebben gemaakt in de magazinemediasector.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- NMO publiceert Mediatrends 2023
Laatste Nieuws
- NMO publiceert Mediatrends 202319-03-2024
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing