Ocean Outdoor helpt retailers de winter door

Ocean Outdoor helpt retailers de winter door
  • Media
  • 10 feb 2021 @ 11:06
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailOutdoor

In het kader van het nieuwe Click & Collect-initiatief, waarmee Nederlandse retailers vanaf vandaag weer mondjesmaat open mogen, lanceert mediaexploitant Ocean Outdoor een nieuwe campagne.

Vanuit de Click & Collect-gedachte mogen winkeliers vandaag -onder strikte voorwaarden- weer open, zodat klanten hun bestellingen kunnen afhalen. Op 30 grote digitale schermen van Ocean Outdoor verspreid over het land, in de grote steden en langs de snelwegen, kunnen voorbijgangers zien welke winkels precies open zijn. Een retailer die zijn logo verbindt aan de campagne bereikt volgens Ocean Outdoor dagelijks 100.000 consumenten. Op dit moment hebben Blokker, C&A, BCC en Bellamy Gallery zich al verbonden aan de campagne.

Xavier Tilman, managing director van Ocean Outdoor, licht toe: 'Het einde van de crisis is in zicht en wij willen graag onze bijdrage leveren in het herstel van met name de fysieke retailbranche die hard is geraakt. Daarom verbinden we met deze campagne retailmerken aan ons landelijk dekkende netwerk. Op deze manier kan het niemand ontgaan welke fysieke winkels er op dit moment open zijn. Laat dit de eerste stap zijn in herstel van onze mooie winkelstraten.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken