Nespresso herkiest Omnicom PR Group (OPRG) voor Corporate en Brand communicatie

Nespresso herkiest Omnicom PR Group (OPRG) voor Corporate en Brand communicatie
  • Media
  • 12 jun 2023 @ 08:27
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • StrategieMarketing

Nespresso heeft Omnicom PR Group (OPRG) opnieuw gekozen als Corporate- en Brand communicatieadviesbureau voor de Nederlandse markt. De jarenlange Brand PR-samenwerking wordt hiermee voortgezet én uitgebreid met Corporate communicatie.

Deze geïntegreerde aanpak zal bijdragen aan de zichtbaarheid van Nespresso als merk en de duurzaamheidsinitiatieven die zeer belangrijk zijn voor het B Corp-gecertificeerde bedrijf.

OPRG heeft al een trackrecord van acht jaar voor Nespresso op het gebied van Brand PR en Influencer Marketing.

Rozemarijn Dolman-Plante, Head of Marketing Communications & Media bij Nespresso Nederland, zegt het volgende over de samenwerking: 'We waren op zoek naar een bureau dat niet alleen een geïntegreerde strategische aanpak biedt, maar ook creatieve en inspirerende PR-ideeën kan voorstellen. En dat is gelukt. OPRG viel op vanwege de professionaliteit, senioriteit en expertise op het gebied van zowel Brand PR als Corporate communicatie.'

Rosalinde van de Wall, Managing Director OPRG Nederland, vult aan: 'Onze kracht en werkplezier als communicatieconsultants halen we het meest uit langdurige partnerships met onze klanten. We zijn dan ook ontzettend trots op onze sterke relatie met Nespresso: een prachtig duurzaam bedrijf, waarvoor we al vele jaren de communicatie verzorgen. We zijn trots dat we ze nu niet alleen bij hun Brand PR mogen blijven adviseren, maar ook bij Nespresso’s Corporate communicatie. Onze kracht als strategisch communicatieadviesbureau voor onze klanten ligt dan ook in die combinatie.'

Nespresso is een van de grootste koffiemerken in Nederland en hecht veel waarde aan ESG en duurzaamheid. OPRG kijkt ernaar uit om hun expertise op het gebied van geïntegreerde PR in te zetten om de reputatie van het B Corp-gecertificeerde bedrijf verder te versterken met afgestemde, consistente en impactvolle PR-activiteiten.
(PvWK, beeld: OPRG)

Over Omnicom PR Group
'Omnicom PR Group is een strategisch communicatieadviesbureau dat organisaties en merken verbindt met de samenleving, ook op complexe onderwerpen. Ons belangrijkste middel is een actieve dialoog met alle stakeholders. Daarbij zenden we niet alleen, maar luisteren we ook serieus via research en insights. We richten ons op media en op andere stakeholders die belangrijk zijn. Van consumenten tot politiek, brancheverenigingen of juist actiegroepen, van ketenpartners tot omwonenden of de eigen collega’s. Ons doel is duurzame optimalisatie van de business van de klant. We verstevigen de reputatie van onze klanten en helpen de relevantie van organisaties in de ogen van stakeholders te verbeteren. In deze tijd van transitie, bijvoorbeeld naar een duurzamere economie of een meer inclusieve samenleving, helpen OPRG’s consultants de klant steeds weer relevant en zelfs leidend te zijn in alle fundamentele maatschappelijke veranderingen. Meer informatie: www.omnicomprgroup.nl.'

(bron: Omnicom) 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken