Hornbach speelt in op oergevoel van mannen

Hornbach speelt in op oergevoel van mannen
  • Online
  • 29 jan 2016 @ 17:13
  • 21176 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesOnlineSocial media

Hornbach weet wat een échte man wil: een eigen plek waar hij ongestoord zichzelf kan zijn. Een plek waar hij zijn fantasie de vrije loop kan laten. Ja, een Mancave. De nieuwe online videocampagne laat zien hoe zo’n Mancave eruit kan zien. Een man maakt zijn dromen waar en bouwt de meest waanzinnige dingen: van woudloopsimulator tot hengelsportoase.

Bij een Mancave-project moet je niet denken aan een lampenkap van papier-maché of een kapstok van schroevendraaiers. Hornbach laat ons, in een serie van vijf video’s, naar eigen zeggen zien waar veel mannen van dromen. In de nieuwste campagne bouwt een ‘échte kerel’ een woudloopsimulator, een anti-spa, een indoor-hengelsportoase, een bierbeek en een hoverstoel.

Vanaf 29 januari tot en met vrijdag 26 februari wordt iedere vrijdagmiddag een nieuwe aflevering gepubliceerd op Hornbach.nl/mancave, social media en YouTube.

Over de champagne
Door: Heimat
Productie: Easy does it
Regie: Chehad Abdalla

 



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken