EDM Media Group en Newport Capital slaan handen ineen

EDM Media Group en Newport Capital slaan handen ineen
  • Online
  • 23 aug 2019 @ 10:26
  • 14745 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Big data

Dataspecialist EDM Media Group kondigt aan dat NewPort Capital is toegetreden als aandeelhouder. Met deze samenwerking wil EDM zijn dienstverlening en technologische dataoplossingen verder uitbreiden.

Foto: Frank de Beun, CEO van EDM Media Group.

Eerder nam het bedrijf Bisnode Nederland en Human Inference over. Rob van der Laan, managing partner van Newport, laat weten: 'Van de veertien hoofdfondsen in de AEX die zich richten op consumenten zijn er twaalf klant bij EDM, dat zegt wel iets over de marktpositie van het bedrijf. Dit biedt veel groeikansen, her vertrouwen van de klanten is er immers al. Zowel autonome als acquisitieve groei staan hoog op de agenda.'

Frank de Beun, CEO van EDM, zegt: 'Bedrijven die een data gedreven strategie volgen, zullen winnen. De consument wil graag dat zijn privacy wordt gerespecteerd, maar staat tegelijkertijd open voor een gerichte propositie van ondernemingen die men vertrouwt. Dit inzicht levert EDM, waarmee het rendement voor onze klanten op de data wordt vergroot.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken