FC Utrecht past na kritiek shirt-design aan
- Sponsoring
- 9 mei 2018 @ 13:23
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - FanBrandingMerkenSponsoringVoetbal
- 9 mei 2018 @ 13:23
- Redactie Sponsoring
FC Utrecht gaat het thuisshirt voor komend seizoen aanpassen. Het tricot dat afgelopen zondag in première ging, leverde veel kritiek op. Op initiatief van hoofdsponsor Zorg van de Zaak en FC Utrecht is nu een nieuwe shirt ontworpen.
De terugkeer van de diagonaal op de voorkant van het shirt van FC Utrecht was een grote wens van de achterban van de Utrechtse Eredivisionist, zoals dat afgelopen zondag door de spelers werd gedragen.
Toch voldeed het shirt niet aan de verwachtingen, ondanks dat het 'door de hiervoor verantwoordelijke geledingen van de club was goedgekeurd'. Hierop hebben hoofdsponsor Zorg van de Zaak en FC Utrecht, in nauwe samenspraak met FC Utrecht-geledingen 'een aantal subtiele doch relevante aanpassingen' gedaan.
Club en sponsor reageren opgelucht: 'Hiermee hebben we een shirt waar we allemaal trots op zijn. En daar gaat het om.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing