FC Utrecht past na kritiek shirt-design aan

FC Utrecht past na kritiek shirt-design aan
  • Sponsoring
  • 9 mei 2018 @ 13:23
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • FanBrandingMerkenSponsoringVoetbal

FC Utrecht gaat het thuisshirt voor komend seizoen aanpassen. Het tricot dat afgelopen zondag in première ging, leverde veel kritiek op. Op initiatief van hoofdsponsor Zorg van de Zaak en FC Utrecht is nu een nieuwe shirt ontworpen.

De terugkeer van de diagonaal op de voorkant van het shirt van FC Utrecht was een grote wens van de achterban van de Utrechtse Eredivisionist, zoals dat afgelopen zondag door de spelers werd gedragen.

Toch voldeed het shirt niet aan de verwachtingen, ondanks dat het 'door de hiervoor verantwoordelijke geledingen van de club was goedgekeurd'. Hierop hebben hoofdsponsor Zorg van de Zaak en FC Utrecht, in nauwe samenspraak met FC Utrecht-geledingen 'een aantal subtiele doch relevante aanpassingen' gedaan.

Club en sponsor reageren opgelucht: 'Hiermee hebben we een shirt waar we allemaal trots op zijn. En daar gaat het om.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken