Schaatscampagne langs snelwegen
- Sponsoring
- 28 okt 2019 @ 00:09
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ReclameOutdoorSportmarketingCampagnes
- 28 okt 2019 @ 00:09
- Jeroen Mirck
‘Wij gaan weer schaatsen.’ Om het nieuwe schaatsseizoen in te luiden én om de langebaan-events in Thialf breder op de kaart te zetten lanceren KNSB en House of Sports samen met outdoor-exploitant Ocean Nederland een schaatscampagne langs de Nederlandse snelwegen.
Zondag is de wintertijd in gegaan en dat betekent dat ook het nieuwe schaatsseizoen er aan komt. In deze speciale schaatscampagne zijn hoofdrollen weggelegd voor schaatshal Thialf, maar ook voor vele schaatskampioenen van de ploegen Jumbo-Visma, Reggeborgh, EasyJet, TalentNED en Iko.
Friesland staat bekend om zijn Elfstedentocht, Skûtsjesilen, de Waddeneilanden en natuurlijk Thialf waar al vele nationale en internationale titels door de Nederlandse schaatstop zijn behaald. Gelegen in het Noorden van het land, wat voor de perceptie van de tv-kijkende schaatsfans als ‘ver’ bestempeld zou kunnen worden. House of Sports en de KNSB willen daar verandering in brengen en de schaatsfan 'op weg helpen'.
Reistijd naar Thiaf
Op negentien digitale schermen uit het Ocean-netwerk, verspreid door heel Nederland, is de campagne zichtbaar. Met op de schermen langs de snelweg de reistijd naar ‘topschaatsen in Thialf’. Wie weet dat het vanaf Diemen slechts 64 minuten rijden is naar het 'schaatshart van de wereld'? En vanaf Utrecht ‘maar’ 78 minuten.
Het initiatief en de start van de Wintertijd wordt omarmd door vele schaatskampioenen uit o.a. team Jumbo-Visma, team Reggeborgh, team Easyjet, team TalentNED en team Iko. Aanstaande vrijdag staan zij aan de start van een nieuw schaatsseizoen. Met van vrijdag 1 tot en met zondag 3 november het World Cup Kwalificatie Toernooi in Thialf, dé kwalificatie voor de eerste ISU World Cup-reeks.
Naast dit WKT staan er later in het seizoen nog meer langebaan events in Thialf op de planning, waaronder de KPN NK Afstanden (27-29 december), ISU EK Afstanden (10-12 januari), KPN NK Allround & Sprint (25-26 januari) en als afsluiting van het seizoen de ISU World Cup Final (7-8 maart).
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- schaatsers
- Reggeborgh
- reclame
- Heerenveen
- campagne
- Ocean
- schaatsen
- snelweg
- outdoor
- Jumbo-Visma
- Thialf
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers