Witzenhausen en Livera verlengen

  • Sponsoring
  • 14 jan 2022 @ 10:43
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

In maart 2021 kondigde Livera, bodyfashion met lingerie, nacht- en badmode,.aan dat tv-kok Miljuschka Witzenhausen de nieuwe brand ambassador van het merk zou worden. De samenwerking wordt nu met 2 jaar verlengd.

Suzanne Vredevoort, Marketing & Inkoop manager Livera: ‘Door de samenwerking weten we een grote groep vrouwen te bereiken die we nog niet eerder bereikten. Via de social media kanalen van Miljuschka kunnen we laten zien waar Livera voor staat en laten we onze prachtige collectie zien. We gunnen iedere vrouw een goede BH, fijne loungewear en prachtige bikini en we willen dit jaar meer dan ooit laten zien dat ze daarvoor bij Livera moeten zijn.’

Reden voor de samenwerking was volgens Vredevoort ‘de perfecte match van Miljuschka bij de brand strategy van Livera.’ Vredevoort: ‘Met onze Reveal Beauty strategie laat Livera zien dat vrouwen zichzelf mogen zijn, ongeacht hoe zij eruit zien en zonder zich te laten leiden door wat er op social media aan perfecte plaatjes verschijnt. Dat past naadloos bij het standpunt van Miljuschka die vooral een eerlijk beeld wil tonen van de vrouw.’

Miljuschka Witzenhausen is tv-kok, maakt kookboeken, heeft haar eigen website met recepten, schuift regelmatig aan de desk bij RTL Boulevard en heeft haar eigen magazine. Ze is voorvechter van het maken van eerlijke foto’s en maakte hierover het programma #eerlijkefoto voor Videoland.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken