Budgetmarketing

06 Arena 
14 Interview Paul Klaessen, hoofd Werving bij Defensie
18 Verdieping Influencer is gouddelver voor marketeer
22 De Praktijk Blendle tart de medialogica
24 Sponsoring WK Beachvolleybal
26 Marketing is geen kunst De marketingmagie van Anne
30 Column Dennis Hoogervorst
31 Designpanel Iconische clownsneus van CliniClowns
32 10x beeld BrandDeli is futureproof
33 RSVP De Gouden Zaag
34 Tour de France Skoda on Tour
36 Swocc Merken in het transparante tijdperk
40 Renault We zijn marktleider met EV´s, maar verkoop heeft meer tijd nodig
43 Marketing Science Klein budget, grote impact
44 Auping Kameraad in de nacht
46 In de kroeg met
48 MarketingTrends Jonge innovators onder de loep
50 Intussen online
















Over 2 weken – Leisure marketing*
In dit nummer gaan we op zoek naar de marketing achter leisure en toerisme. Wat is het geheim van de marketeer van New York City? Rotterdam Citymarketing gaat op de moderne toer met de Oculus Rift en hoe behoudt Transavia een voorkeurspositie ten opzichte van andere prijsvechters en hoe staat het met de marketing van pretparken? Ook nog: interessant onderzoek van BrandDeli, op bezoek bij toneelgroep Appel en marketing van Peugeot 208 GTi. Kortom, ga er nog maar even voor liggen onder de parasol!
*Onder voorbehoud


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken