Shoppermarketing

06 Arena
25 Beeld MarketingTroonRede
26 McCann & FCB Verrassend zakendoen met marketeer
28 In de kroeg met Hubert Frederix, digital manager cluster Benelux bij Renault
35 Designpanel packaging Etos: designthee bij de drogist
36 Schaal+ Innovatie door het delen van mensen en kennis
41 RSVP Hästens
45 Schakelen met MarketingTribune Peugeot
46 De Campagnes Portfolio Young Perfect Brand & Shopper Activation
56 Sponsoring Robey & Eredivisie Voet tussen de deur
60 MarketingTrends De push naar social commerce

12 Interview Michel van Slingerland, marketingmanager bij Hornbach
16 Verdieping Breekt shoppermarketing eindelijk door?
18 Dynamic pricing Acceptatie in fashion kwestie van tijd
20 De Praktijk Onderstrepen waar Lidl voor staat
23 Hästens wil zijn plek veroveren
51 Column Roel Welsing
53 Tchai Rent voor Run2Day
59 MarketingScience Op safari met je retailklant

30 Creative Press Challenge 'In print kun je niets verbergen'
38 Scripta Media ‘Alles wat we doen in storytelling’
42 Familiebedrijf Media Info Groep
62 Intussen online De Telegraaf, deel2

Over 2 weken – Go East!
Azië is hot. Ja, zult u zeggen: beurzen staan in het rood en de economie lijkt ‘aangebrand’. Maar merken uit het Verre Oosten zijn aan een gestage opmars bezig. MarketingTribune wendde de blik oostwaarts en bericht over onder meer Samsung, Okura, Huawei en Toyota. Bovendien verslagen uit Myanmar en Iran en hoe social media een rol spelen bij deze marketingaanpak. Omgekeerd planten Heineken en Unilever hun marketingvlag in deze veelbelovende regio. En: feiten en cijfers van de oosterse eetcultuur in Nederland. Kortom, magazine met sambal bij!
 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken