Marco Knoot marketingdirecteur Renault Benelux

  • B2b
  • 7 nov 2019 @ 16:07
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Personalia

Marco Knoot (39) is per november 2019 aangesteld als Directeur Marketing bij Groupe Renault Benelux en hiermee verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten van Renault Nederland en Renault België Luxemburg.

Knoot neemt de functie over van Thomas Brient, die de functie Marketing Director for Performance Europe heeft aanvaard op het hoofdkantoor van Groupe Renault in Parijs.

Knoot studeerde aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam en trad in 2010 bij Renault Nederland in dienst als Senior Product Manager. In 2013 ging Knoot aan de slag als Team Manager Product Marketing voor Renault en Dacia, waarna hij in 2017 naar Engeland vertrok voor een functie van Territory Manager voor het merk Alpine, dat deel uitmaakt van Groupe Renault.

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken