Effie start werving van nieuwe juryleden
- Bureaus
- 20 feb 2017 @ 19:24
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - NieuwkomersEffectMarketingAward
- 20 feb 2017 @ 19:24
- Redactie Bureaus
Reclameprijs Effieis gestart met de open sollicitatieprocedure voor nieuwe juryleden. Vakgenoten kunnen maximaal drie jaar jureren waardoor de jury’s continu worden ververst. Dit jaar zijn er, verdeeld over de categorieën Gedrag Kort, Gedrag Lang, Maatschappelijk en Merk, zo’n twaalf zetels te vergeven. Kandidaten moeten beschikken over ruime ervaring op het gebied van marketing en communicatie, liefst in een branche die nog niet is vertegenwoordigd. Expertise in online of e-commerce is een pré.
Mary Hoogerbrugge, voorzitter Effie Stuurgroep: 'De Effie is de enige strategieprijs. We zijn dan ook op zoek naar ervaren professionals die een sterke kijk hebben op insights, strategische keuzes en effectiviteit.'
Aanmelden en selectie
Kandidaten kunnen zich tot uiterlijk 24 maart aanmelden door een email met CV en het sollicitatieformulier te sturen naar info@effie.nl. Het sollicitatieformulier is te vinden in de Effie Pressroom en direct te downloaden. De Effie Stuurgroep, met vertegenwoordigers uit de besturen van BVA en VEA, maken de keuze uit de kandidaten en beslissen wie in welke jury’s kunnen plaatsnemen. Selectiecriterium naast ervaring en expertise is dat de organisatie waar een jurylid werkzaam is ook lid is of wordt van BVA of VEA. Dit geldt uiteraard niet voor de juryleden die onafhankelijk zijn.
De prestigieuze Effies van BVA en VEA voor de meest effectieve reclamecampagnes worden dinsdag 31 oktober voor de 33e keer uitgereikt tijdens de achtste editie van ‘24Festival’.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Hornbach trapt tuinseizoen af met 'Verheug je als een kind'
- Vier nieuwe gezichten bij Gardeners
- De impact van laaggeletterdheid: waarom dit probleem ons...
- Eerste AI-inhaakbillboard met bewegend persoon
- Zeeman verkozen tot meest duurzame kledingmerk
- Stabilo en KesselsKramer lanceren wereldwijde campagne
Laatste Nieuws
- SAN ABC Accenten 2024 longlist bekend27-03-2025
- Warc Effective 100: Lange termijn... 26-03-2025
- 'Noem ons Naïf': verzorgingsmerk... 25-03-2025
- 117 nominaties: brede spreiding met... 24-03-2025
- Prazeres United lanceert... 24-03-2025
- NL Alert zet humor in voor gevoel... 24-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center