Bosman en Van de Dood (Buutvrij) naar Being There
- Bureaus
- 23 apr 2018 @ 11:34
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - NieuwkomersActivatieCreatiePersonalia
- 23 apr 2018 @ 11:34
- Redactie Bureaus
Glenn van de Dood en Boudewijn Bosman hebben Buutvrij for Life in april verruild voor Being There. Het duo viel bij de laatste ADCN Awards in de prijzen met de Miele PowerWash op Lowlands en was genomineerd met Kaan's Stream Store van ABN Amro en de Bol.com Winkelwagen.
Pieter Scheltema, creatief directeur bij Being There: 'De jongens vertegenwoordigen met hun talent en manier van werken een nieuw generatie talentvolle creatieven en ze hebben met hun lamp en nominaties bij de laatste ADCN laten zien wat ze in huis hebben.'
Bosman en Van de Dood over hun keuze voor Being There: 'Wat ons aansprak waren de ambitie en toekomstplannen van Being There. Het leek ons heel tof om hier een rol in te kunnen spelen. Daarnaast voelde het met het nieuwe pand en nieuwe koers als een perfect moment om aan boord te springen. En buiten dat is het natuurlijk een verdomd gezellig cluppie mensen.'
Scheltema over de ontwikkelingen bij Being There: 'We zijn recent - na 17 jaar Vondelkerk - verhuist naar een nieuw pand in de Houthavens. Een plek die bruist van de energie en ondernemerschap. Die verhuizing heeft alles te maken met de koers die we hebben uitgezet met het bureau en onze nieuwe manier van werken om tot Real Stories voor merken te komen. Glenn en Boudewijn sluiten met hun energie, talent en gretigheid goed aan bij de fase waarin we ons als bureau bevinden. We zijn heel trots dat we ze hebben mogen verwelkomen bij ons bureau.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Bol helpt vakantiestress te fixen
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Becel zet hartgezondheid centraal met nieuwe campagne
- Allianz Direct stunt met bold campagne voor Gen Z
- Nierstichting gooit het roer om met activistische koers en...
Laatste Nieuws
- KFC kiest voor lokale kracht met... 18-06-2025
- [onderzoek] Bijna helft van... 18-06-2025
- TheFork kiest Team Lewis voor... 17-06-2025
- The Family en Open Now fuseren tot... 17-06-2025
- Natwerk kiest Dawn als nieuw... 16-06-2025
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich... 16-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation