CoolBest en Etcetera laten het sneeuwen in Best

CoolBest en Etcetera laten het sneeuwen in Best
  • Bureaus
  • 6 aug 2018 @ 11:32
  • 16895 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenCampagnesActivatieActies

De Brabantse gemeente Best is afgelopen vrijdag getrakteerd op een verkoelende verrassing: er viel namelijk een pak sneeuw. Aangeboden door CoolBest, geactiveerd door reclamebureau Etcetera.

Het klinkt misschien als nepnieuws, maar het is echt gebeurd. Het Dorpsplein in Best was namelijk een aantal uur bedekt met een goede laag sneeuw. De gemeente, het merk CoolBest en reclamebureau Etcetera hebben op deze manier de bezoekers en bewoners van de stad getrakteerd op een 'coole ervaring'.

's Morgens werd de sneeuw geplaatst door Polar Europe, die dit ook doen voor onder meer de Olympische Spelen, en smolt geleidelijk gedurende de dag. Volwassenen en kinderen lagen in zomerse outfits op strandstoelen, speelden met sleeën, maakten sneeuwpoppen en er werden hier en daar sneeuwballen gegooid. Dit alles was een activatie voor de nieuwe CoolBest Smoothie, die als versnapering beschikbaar was.

'In de aanhoudende hittegolf ontstond bij ons het idee om Best te gaan koelen', zegt Sabine Blom van CoolBest. 'Met deze actie willen wij op een leuke manier zowel verkoeling als hydratatie bieden aan de bewoners en bezoekers van deze stad. Hoe cool is het om te kunnen zeggen dat je met 33 graden in de sneeuw hebt gespeeld?'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken