Eerste goud voor Nederland in Cannes
- Bureaus
- 19 jun 2019 @ 09:35
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ReclameCannesAwardCampagnes
- 19 jun 2019 @ 09:35
- Jeroen Mirck
Op de tweede dag van Cannes Lions heeft Nederland zijn eerste Gouden Leeuw gewonnen. Wieden+Kennedy Amsterdam won goud met de campagne 'Never Ask' voor Nike. Ook was er twee keer zilver en eenmaal brons voor Nederlandse bureaus.
De hoofdprijs viel in de categorie Digital Craft. Wieden+Kennedy, al jarenlang een vertrouwd gezicht op het prijzenpodium in Cannes, ontwikkelde de campagne samen met Wizz Quad Group uit Parijs. De campagne 'Never Ask' toont het doorzettingsvermogen van drie Russische sporters.
Wie Cannes Lions graag volgt, kan dagelijks digitaal terecht op MarketingTribune.nl. Wie goedkoper dan een vlucht naar Cannes inhoudelijk inspiratie wil opdoen, kan aanstaande donderdag ook gewoon naar de Nima Marketing Day, een initiatief van MarketingTribune en Nima. Klik hier voor laatste kaarten.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- Cannes Lions
- Nike
- festival
- Never Ask
- prijzen
- goud
- Cannes
- Wieden+Kennedy
- awards
- Digital Craft
- W+K
- 2019
- Leeuw
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing