Eerste goud voor Nederland in Cannes

Eerste goud voor Nederland in Cannes
  • Bureaus
  • 19 jun 2019 @ 09:35
  • 18837 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ReclameCannesAwardCampagnes

Op de tweede dag van Cannes Lions heeft Nederland zijn eerste Gouden Leeuw gewonnen. Wieden+Kennedy Amsterdam won goud met de campagne 'Never Ask' voor Nike. Ook was er twee keer zilver en eenmaal brons voor Nederlandse bureaus.

De hoofdprijs viel in de categorie Digital Craft. Wieden+Kennedy, al jarenlang een vertrouwd gezicht op het prijzenpodium in Cannes, ontwikkelde de campagne samen met Wizz Quad Group uit Parijs. De campagne 'Never Ask' toont het doorzettingsvermogen van drie Russische sporters.

Wie Cannes Lions graag volgt, kan dagelijks digitaal terecht op MarketingTribune.nl. Wie goedkoper dan een vlucht naar Cannes inhoudelijk inspiratie wil opdoen, kan aanstaande donderdag ook gewoon naar de Nima Marketing Day, een initiatief van MarketingTribune en Nima. Klik hier voor laatste kaarten.



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken