Eigen Fabrikaat wint pitch Veilig Verkeer Nederland
- Bureaus
- 18 jul 2019 @ 10:53
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - PitchesCampagnes
- 18 jul 2019 @ 10:53
- Jeroen Mirck
Na een creatieve pitch tussen drie bureaus heeft Veilig Verkeer Nederland besloten om de campagne, die draait om rustig rijden in je buurt en veiligheid op en om het schoolplein, onder te brengen bij Eigen Fabrikaat.
Volgens Gerco Hebbink van Veilig Verkeer Nederland heeft Eigen Fabrikaat verrast met een op psychologische inzichten gebaseerde creatieve strategie. De verwachting is dat hiermee de aan de verkeersdeelnemer gevraagde handelingsperspectieven optimaal geactiveerd worden.
Begin 2016 won Eigen Fabrikaat ook al eens een VVN-pitch.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Afas zet Jonas centraal in... 15-12-2025
- HvA-opleidingen vernieuwen... 15-12-2025
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

