Heineken: terug naar de bar
- Bureaus
- 24 jul 2020 @ 15:07
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 24 jul 2020 @ 15:07
- Lucas Boon
Heineken lanceert zijn nieuwe internationale campagne 'Back to the bars', als onderdeel van het initiatief #SocialiseResponsibly. Met de campagne viert het biermerk dat de horeca weer open is en wordt de consument tegelijkertijd herinnerd aan zijn eigen verantwoordelijkheid.
Te weten: alleen door de veiligheidsvoorschriften in 'het nieuwe normaal' te respecteren kan de horeca openblijven en kunnen we blijven genieten van bier uit de tap in de kroeg. De campagne is in samenwerking met Publicis Italy ontwikkeld.
In de tv-commercial zien we 'ervaringen uit het echte leven' waarin de kijker zich moet herkennen. Er is immers maar één ding beter dan een avond uit. Nóg een avond uit, aldus Heineken.
Naast de tv-commercial wordt de campagne uitgerold op YouTube, digitale abri's, social media en Schiphol. Nederland is het eerste land waarin de campagne te zien is.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing