Heineken: terug naar de bar

  • Bureaus
  • 24 jul 2020 @ 15:07
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Heineken lanceert zijn nieuwe internationale campagne 'Back to the bars', als onderdeel van het initiatief #SocialiseResponsibly. Met de campagne viert het biermerk dat de horeca weer open is en wordt de consument tegelijkertijd herinnerd aan zijn eigen verantwoordelijkheid.

Te weten: alleen door de veiligheidsvoorschriften in 'het nieuwe normaal' te respecteren kan de horeca openblijven en kunnen we blijven genieten van bier uit de tap in de kroeg. De campagne is in samenwerking met Publicis Italy ontwikkeld.

In de tv-commercial zien we 'ervaringen uit het echte leven' waarin de kijker zich moet herkennen. Er is immers maar één ding beter dan een avond uit. Nóg een avond uit, aldus Heineken.

Naast de tv-commercial wordt de campagne uitgerold op YouTube, digitale abri's, social media en Schiphol. Nederland is het eerste land waarin de campagne te zien is.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken