Shimano kiest voor Fitzroy
- Bureaus
- 25 aug 2020 @ 10:39
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailKlanten
- 25 aug 2020 @ 10:39
- Lucas Boon
Reclamebureau Fitzroy gaat aan de slag met de Europese campagne-uitingen voor fietsonderdelenmerk Shimano.
Een pitch ging aan deze keuze vooraf. De nieuwe campagne, die begin 2021 het licht moet zien, moet de fietser in Europa bewust maken van het feit dat een fiets goed en regelmatig onderhouden dient te worden, zodat deze optimaal functioneert. Er is een overkoepelend idee ontwikkeld dat alle activiteiten over de verschillende landen richting gaat geven, aldus Shimano Wear Out Parts (volledige merknaam) in een persverklaring.
Marnix Tiggeloven, mede-eigenaar van Fitzroy, zegt: 'Shimano is een merk dat wij hoog op onze lijst met favoriete klanten hebben staan. Niet alleen vanuit de liefde voor fietsen bij mij en in ons team, maar ook omdat Shimano bekend staat om zijn focus op productontwikkeling en innovatie. Daarbij is er een enorme beweging in de fietsmarkt en dat zal ook veel nieuwe uitdagingen met zich meebrengen waar we Shimano bij kunnen helpen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing