Arla Foods kiest voor HPB
- Bureaus
- 24 mrt 2021 @ 09:43
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenFood
- 24 mrt 2021 @ 09:43
- Lucas Boon
Zuivelcoöperatie Arla Foods heeft voor HPB (Het PR Bureau) gekozen als vaste partner voor zijn marketing- en PR-activiteiten. Het Amsterdamse bureau gaat de komende drie jaar aan de slag met de merkcommunicatie en duurzaamheidsvraagstukken van alle Arla-merken.
Het van origine Zweeds-Deense Arla Foods spreekt de ambitie uit om in 2030 30% van zijn uitstoot gereduceerd te hebben en in 2050 volledig netto klimaatneutraal te zijn. Voor de komende jaren wil het bedrijf met zijn merken Apetina, Arla, Castello, Melkunie en Lurpak inzetten op zowel duurzaamheidsthema's als 'spraakmakende creatieve purpose campagnes' - waarin HPB moet ondersteunen.
Tjalke Bredenoord, marketing manager van Arla Foods, zegt: 'We waren op zoek naar een nieuwe partner die de groei van onze merken verder kan versterken met passende merk- en PR-activiteiten. De keuze is op HPB gevallen, omdat we in dit een bureau de perfecte combinatie vinden van strategie, creativiteit en purpose.'
Jacqueline Bosselaar, oprichter van HPB, vult aan: 'De vraag en richting die Arla op wil gaan als zuivelcoöperatie past goed bij de weg die we vanuit HPB zijn ingeslagen. We kijken ernaar uit om samen aandacht te verdienen voor de verschillende Arla-merken en zijn maatschappelijk relevante boodschap.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- Overname Pinch vergroot Nederlandse... 08-07-2025
- Omnicom lanceert sportlabel Dark... 08-07-2025
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers