Una Paloma Blanca: Lidl en George Baker samen terug op de buis
- Bureaus
- 2 apr 2021 @ 11:16
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailCampagnes
- 2 apr 2021 @ 11:16
- Lucas Boon
Voor de nieuwe tv-campagne van Lidl heeft George Baker zijn grote hit Una Paloma Blanca (1975) in een nieuw jasje gestoken. 'Vers brood haal ik bij de Lidl, en het is zeker niet duur', aldus de liedjesschrijver. De campagne is ontwikkeld door Joe Public.
Het is niet de eerste keer dat Lidl samenwerkt met Baker, al sinds 2018 schittert de zanger af en aan in de commercials van de supermarktketen – ditmaal vergezeld door de inmiddels bekende buurmannen Teun en Kevin.
€0,20 per broodje
Centraal in de campagne staat Lidl's aanbod van 40 soorten brood. In de 438 Lidl-winkelketens wordt naar eigen zeggen ieder uur vers brood afgebakken. 'We bieden een divers en hoogwaardig assortiment brood. En vanaf €0,20 per broodje zijn we extreem goedkoop. Met deze campagne willen we dat kenbaar maken', aldus Jorieke de Vries-Goosen, head of marketing bij Lidl.
Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
- De 'Phishkraam' van ministerie van... 17-12-2025
- Make-A-Wish zet in op Wish Journey17-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

