Una Paloma Blanca: Lidl en George Baker samen terug op de buis
- Bureaus
- 2 apr 2021 @ 11:16
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailCampagnes
- 2 apr 2021 @ 11:16
- Lucas Boon
Voor de nieuwe tv-campagne van Lidl heeft George Baker zijn grote hit Una Paloma Blanca (1975) in een nieuw jasje gestoken. 'Vers brood haal ik bij de Lidl, en het is zeker niet duur', aldus de liedjesschrijver. De campagne is ontwikkeld door Joe Public.
Het is niet de eerste keer dat Lidl samenwerkt met Baker, al sinds 2018 schittert de zanger af en aan in de commercials van de supermarktketen – ditmaal vergezeld door de inmiddels bekende buurmannen Teun en Kevin.
€0,20 per broodje
Centraal in de campagne staat Lidl's aanbod van 40 soorten brood. In de 438 Lidl-winkelketens wordt naar eigen zeggen ieder uur vers brood afgebakken. 'We bieden een divers en hoogwaardig assortiment brood. En vanaf €0,20 per broodje zijn we extreem goedkoop. Met deze campagne willen we dat kenbaar maken', aldus Jorieke de Vries-Goosen, head of marketing bij Lidl.
Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing