DDMA stelt Marco Rensen aan als junior online marketeer

DDMA stelt Marco Rensen aan als junior online marketeer
  • Bureaus
  • 21 sep 2021 @ 08:31
  • 11601 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

DDMA heeft Marco Rensen, hiervoor werkzaam als webmaster bij Het Portaal, aangesteld als junior online marketeer.

Marco heeft een achtergrond in marketingcommunicatie en was de afgelopen 7 jaar werkzaam bij Uitgever Het Portaal. Eerst als junior traffic/E-manager, daarna als webmaster. In zijn nieuwe functie binnen het contentteam van DDMA gaat hij de technische ervaring die hij heeft opgedaan inzetten. Marco wordt verantwoordelijk voor het beheer en de kwaliteit van het CRM-systeem. Daarnaast gaat hij zich richten op het optimaliseren van de online marketingkanalen om een zo groot mogelijk bereik te creëren voor DDMA’s kennisactiviteiten.

Diana Janssen, directeur DDMA: ‘Ik ben heel blij dat Marco ons team komt versterken. Met zijn technische kennis en achtergrond in marketingcommunicatie gaat hij ongetwijfeld een mooie bijdrage leveren aan de online zichtbaarheid van DDMA, zodat we de data-driven marketingsector nóg beter van dienst kunnen zijn.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken