De Cocktail Club kiest Born05 voor rebranding

- Bureaus
- 26 jul 2022 @ 07:47
- 8936 x gelezen
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 jul 2022 @ 07:47
- 8936 x gelezen
- Michiel van Zaane
De Cocktail Club, dat pre-batched cocktails met verse ingrediënten maakt, wil stappen zetten in het buitenland. Daarom ontwikkelt digital branding agency Born05 een vernieuwde merkstrategie met bijbehorende rebranding voor alle touchpoints.
Wouter van Kaam, CEO bij De Cocktail Club: ‘We zochten een bureau dat ervaring heeft met scale-ups en ons kan helpen om snel en professioneel ons merk neer te zetten. Met De Cocktail Club staan we aan de vooravond van een explosieve groei. Bij Born05 begrepen ze ons direct. Het bureau heeft daarnaast veel ervaring met merken in onze fase. We waren er dan dus ook snel uit.’
Dennis van Vugt, Managing Director bij Born05: ‘Snelgroeiende bedrijven als De Cocktail Club helpen we graag bij het maken van de volgende stap. Door middel van onze Scale-up Branding methode, zetten we een sterk merk neer waarmee De Cocktail Club absoluut door kan groeien de komende jaren.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Team Lewis helpt GLS Netherlands met... 10-08-2022
- Scenery verwelkomt Naique Tanate als... 10-08-2022
- Jeroen van de Ruit partner bij... 10-08-2022
- Dept omarmt flexibel werken 09-08-2022
- Finally an agency lanceert nieuwe... 09-08-2022
- De zomer van Christiaan van Santen... 09-08-2022
MarketingTribune Events
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 4okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 1nov 2022
Dutch Podcast Conference