De Cocktail Club kiest Born05 voor rebranding

De Cocktail Club kiest Born05 voor rebranding
  • Bureaus
  • 26 jul 2022 @ 07:47
  • 8936 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De Cocktail Club, dat pre-batched cocktails met verse ingrediënten maakt, wil stappen zetten in het buitenland. Daarom ontwikkelt digital branding agency Born05 een vernieuwde merkstrategie met bijbehorende rebranding voor alle touchpoints.

Wouter van Kaam, CEO bij De Cocktail Club: ‘We zochten een bureau dat ervaring heeft met scale-ups en ons kan helpen om snel en professioneel ons merk neer te zetten. Met De Cocktail Club staan we aan de vooravond van een explosieve groei. Bij Born05 begrepen ze ons direct. Het bureau heeft daarnaast veel ervaring met merken in onze fase. We waren er dan dus ook snel uit.’

Dennis van Vugt, Managing Director bij Born05: ‘Snelgroeiende bedrijven als De Cocktail Club helpen we graag bij het maken van de volgende stap. Door middel van onze Scale-up Branding methode, zetten we een sterk merk neer waarmee De Cocktail Club absoluut door kan groeien de komende jaren.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken