T-Mobile lanceert nieuwe campagne voor Thuis

- Bureaus
- 8 apr 2023 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingCreatie
- 8 apr 2023 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
T-Mobile start een nieuwe campagne, dit keer voor T-Mobile Thuis, waarbij het merk een stap verder gaat in het activeren van de Unlimited mentaliteit. 'Hiermee inspireren we mensen met manieren waarop je nog meer profiteert van de mogelijkheden van 100% glasvezel.'
De campagne is bedacht en ontwikkeld door TBWA\Neboko.
Dat glasvezel supersnel en stabiel is weten steeds meer mensen. Met deze campagne wil T-Mobile Nederlanders inspireren met manieren waarop je nog meer profiteert van de mogelijkheden van glasvezel. Met de technologie van vandaag, 100% Glasvezel én de juiste mindset, kan je naar eigen zeggen meer impact maken dan je denkt, 'als je er maar slim mee omgaat'. Dat laat T-Mobile zien in deze campagne binnen het Thuis domein. Met de campagne zet T-Mobile daarom een nieuwe stap in de ‘Denk Unlimited’ reeks.
Margaret Kreuger, manager Brand & Customer Communications van T-Mobile, licht toe: 'In deze campagne staat wederom de unlimited mentaliteit centraal. Geen campagne over snelheden of andere functionaliteiten, maar om te inspireren om anders te denken. We willen Nederlanders triggeren om zichzelf uit te dagen met de technologische mogelijkheden van vandaag. Zoals de smart cleaner dat ook doet.'
Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko, vult aan: 'Deze glasvezel campagne bewijst wederom dat het grotere merkplatform "de Unlimiteds" continue een rijke voedingsbodem biedt voor nieuwe campagnes. De Unlimited mentaliteit is een domein waar we eindeloos uit kunnen putten zonder dat we aan impact en consistentie hoeven te verliezen.'
De aftrap van de campagne vandaag wordt uitgerold op tv, radio, OOH, social media, online, CRM en in retail. Bekijk 'm alvasat in het venster hieronder.
(PvWK)
Credits:
Opdrachtgever: T-Mobile
Bureau: TBWA\Neboko
Productie: Hobbyfilm
Muziek: MassiveMusic
Sound: Postoffice
Offline: MRTN
Online: The Compound
Grading: De Grot
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Hobbyfilm
- de unilimteds
- Rik Ledder
- MassiveMusic
- glasvezel
- TBWA\ Neboko
- Postoffice
- Manager Brand & Customer Communications
- merk
- MRTN
- The Compound
- telco
- snelheid
- Unlimited mentaliteit
- T-Mobile
- De Grot
- smartphone
- Margaret Kreuger
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Hornbach trapt tuinseizoen af met 'Verheug je als een kind'
- Vier nieuwe gezichten bij Gardeners
- De impact van laaggeletterdheid: waarom dit probleem ons...
- Eerste AI-inhaakbillboard met bewegend persoon
- Zeeman verkozen tot meest duurzame kledingmerk
- Stabilo en KesselsKramer lanceren wereldwijde campagne
Laatste Nieuws
- Warc Effective 100: Lange termijn... 26-03-2025
- 'Noem ons Naïf': verzorgingsmerk... 25-03-2025
- 117 nominaties: brede spreiding met... 24-03-2025
- Prazeres United lanceert... 24-03-2025
- NL Alert zet humor in voor gevoel... 24-03-2025
- Rabobank speelt in op woningnood met... 24-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center