T-Mobile lanceert nieuwe campagne voor Thuis
- Bureaus
- 8 apr 2023 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingCreatie
- 8 apr 2023 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
T-Mobile start een nieuwe campagne, dit keer voor T-Mobile Thuis, waarbij het merk een stap verder gaat in het activeren van de Unlimited mentaliteit. 'Hiermee inspireren we mensen met manieren waarop je nog meer profiteert van de mogelijkheden van 100% glasvezel.'
De campagne is bedacht en ontwikkeld door TBWA\Neboko.
Dat glasvezel supersnel en stabiel is weten steeds meer mensen. Met deze campagne wil T-Mobile Nederlanders inspireren met manieren waarop je nog meer profiteert van de mogelijkheden van glasvezel. Met de technologie van vandaag, 100% Glasvezel én de juiste mindset, kan je naar eigen zeggen meer impact maken dan je denkt, 'als je er maar slim mee omgaat'. Dat laat T-Mobile zien in deze campagne binnen het Thuis domein. Met de campagne zet T-Mobile daarom een nieuwe stap in de ‘Denk Unlimited’ reeks.
Margaret Kreuger, manager Brand & Customer Communications van T-Mobile, licht toe: 'In deze campagne staat wederom de unlimited mentaliteit centraal. Geen campagne over snelheden of andere functionaliteiten, maar om te inspireren om anders te denken. We willen Nederlanders triggeren om zichzelf uit te dagen met de technologische mogelijkheden van vandaag. Zoals de smart cleaner dat ook doet.'
Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko, vult aan: 'Deze glasvezel campagne bewijst wederom dat het grotere merkplatform "de Unlimiteds" continue een rijke voedingsbodem biedt voor nieuwe campagnes. De Unlimited mentaliteit is een domein waar we eindeloos uit kunnen putten zonder dat we aan impact en consistentie hoeven te verliezen.'
De aftrap van de campagne vandaag wordt uitgerold op tv, radio, OOH, social media, online, CRM en in retail. Bekijk 'm alvasat in het venster hieronder.
(PvWK)
Credits:
Opdrachtgever: T-Mobile
Bureau: TBWA\Neboko
Productie: Hobbyfilm
Muziek: MassiveMusic
Sound: Postoffice
Offline: MRTN
Online: The Compound
Grading: De Grot
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Manager Brand & Customer Communications
- snelheid
- glasvezel
- Hobbyfilm
- MassiveMusic
- Rik Ledder
- telco
- MRTN
- TBWA\ Neboko
- De Grot
- T-Mobile
- The Compound
- Postoffice
- Margaret Kreuger
- merk
- smartphone
- Unlimited mentaliteit
- de unilimteds
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation