On kiest voor Gardeners
- Bureaus
- 27 mrt 2024 @ 09:46
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 27 mrt 2024 @ 09:46
- Sjaak Hoogkamer
Het Zwitserse sportmerk On kiest voor Gardeners als bureau voor de Nederlandse en Belgische markt.
De samenwerking werd afgetrapt met een pr- activatie rondom de lancering van de nieuwste hardloopschoen: de Cloudmonster 2. Gardeners zal jaarrond aandacht creëren voor het merk, zowel in de vorm van creatieve (pr)campagnes, consumenten activaties als binnen een day-to-day press office.
Laura van der Heiden (Marketing Lead BeNe On): ‘We hadden meteen een fit met het team van Gardeners. Onze kernwaarden sluiten naadloos op elkaar aan. Als duurzaam sportmerk staat doing good hoog in ons vaandel. We zijn met On een mooie groei aan het doormaken en willen, na het succes van de lancering van de Cloudmonster 2, samen met Gardeners bouwen aan een sterke merkpositie voor On in Nederland en België.’
On is ontstaan in de Zwitserse Alpen en naar eigen zeggen ‘met het doel om de beleving van hardlopen revolutionair te veranderen met de belofte: run on clouds.’
Van der Heiden: ‘Veertien jaar na de marktintroductie levert On baanbrekende innovaties op het gebied van premium schoenen, kleding en accessoires voor high-performance hardlopen, outdoor, training en tennis.’ Het merk is wereldwijd aanwezig in 60 verschillende landen.
Cloudmonster 2
De Cloudmonster 2 werd gelanceerd met een grootschalige wereldwijde campagne. DJ-producers en neurowetenschappers hebben samen een bijzondere muziekmix gecreëerd die aansluit op de pasfrequentie en je zo helpt efficiënter te rennen.
Gardeners bracht de ‘On Energy Run’ naar Nederland: een party on the run met DJ L'Atelier die tijdens het rennen live een set draait op basis van deze soundtrack. Na een succesvolle editie voor media en influencers kunnen ook consumenten op 5 april de Energy Run van On ervaren.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers