Bonusan lanceert nieuwe CX-strategie en merkidentiteit

- Bureaus
- 10 mrt 2025 @ 08:18
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 10 mrt 2025 @ 08:18
- Kel Koenen
Bonusan lanceert vandaag haar vernieuwde merkidentiteit en customer experience (CX) strategie onder de campagne ‘The Science of You’. De herpositionering, ontwikkeld in samenwerking met The Valley betekent een nieuwe fase voor het merk dat al sinds 1966 actief is in de gezondheidssector.
De focus ligt op begrip: een diepgaand inzicht in de behoeften van zowel consumenten als professionals, met als doel een meer gepersonaliseerde en wetenschappelijk onderbouwde aanpak. Bonusan stelt dat gezondheid geen one-size-fits-all-oplossing is, maar een samenspel van persoonlijke behoeften, professionele begeleiding en kwalitatieve producten.
De campagne ‘The Science of You’ benadrukt de ‘driehoek van begrip’ tussen consument, gezondheidsprofessional en het juiste product. ‘Wij willen eerst luisteren, begrijpen wat het individu nodig heeft en vervolgens een wetenschappelijk onderbouwd advies bieden’, zegt Chantal Pasker, Head of Brand & Digital bij Bonusan. ‘De expertise van therapeuten speelt hierin een cruciale rol.’
Ook Gijs ten Buuren, Strategy Director bij The Valley, onderstreept dit uitgangspunt. ‘Iedereen heeft een uniek gezondheidstraject. Daarom leggen we in deze campagne extra nadruk op de vraag achter de vraag: waarom heeft iemand bepaalde gezondheidsbehoeften? Eerst inzicht, dan impact.’
Naast de CX-strategie introduceert Bonusan een vernieuwde merkidentiteit, met onder andere een nieuw verpakkingsdesign. Dit design combineert een strakke, eigentijdse uitstraling met de wetenschappelijke expertise waarop het merk is gebouwd.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Hornbach trapt tuinseizoen af met 'Verheug je als een kind'
- Zeeman verkozen tot meest duurzame kledingmerk
- Youfone gaat voor magic
- Stabilo en KesselsKramer lanceren wereldwijde campagne
- Provalliance Nederland kiest Happy Horizon als digitale...
- Belastingdienst lanceert 'Aangifte doen op jouw manier'
Laatste Nieuws
- Vier nieuwe gezichten bij Gardeners 21-03-2025
- Ontmoet Bobbie en haar familie21-03-2025
- De impact van laaggeletterdheid:... 20-03-2025
- Eerste AI-inhaakbillboard met... 20-03-2025
- NPO kiest team5pm als strategische... 20-03-2025
- Nieuw bureau Nami combineert... 18-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center