Bonusan lanceert nieuwe CX-strategie en merkidentiteit

- Bureaus
- 10 mrt 2025 @ 08:18
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 10 mrt 2025 @ 08:18
- Kel Koenen
Bonusan lanceert vandaag haar vernieuwde merkidentiteit en customer experience (CX) strategie onder de campagne ‘The Science of You’. De herpositionering, ontwikkeld in samenwerking met The Valley betekent een nieuwe fase voor het merk dat al sinds 1966 actief is in de gezondheidssector.
De focus ligt op begrip: een diepgaand inzicht in de behoeften van zowel consumenten als professionals, met als doel een meer gepersonaliseerde en wetenschappelijk onderbouwde aanpak. Bonusan stelt dat gezondheid geen one-size-fits-all-oplossing is, maar een samenspel van persoonlijke behoeften, professionele begeleiding en kwalitatieve producten.
De campagne ‘The Science of You’ benadrukt de ‘driehoek van begrip’ tussen consument, gezondheidsprofessional en het juiste product. ‘Wij willen eerst luisteren, begrijpen wat het individu nodig heeft en vervolgens een wetenschappelijk onderbouwd advies bieden’, zegt Chantal Pasker, Head of Brand & Digital bij Bonusan. ‘De expertise van therapeuten speelt hierin een cruciale rol.’
Ook Gijs ten Buuren, Strategy Director bij The Valley, onderstreept dit uitgangspunt. ‘Iedereen heeft een uniek gezondheidstraject. Daarom leggen we in deze campagne extra nadruk op de vraag achter de vraag: waarom heeft iemand bepaalde gezondheidsbehoeften? Eerst inzicht, dan impact.’
Naast de CX-strategie introduceert Bonusan een vernieuwde merkidentiteit, met onder andere een nieuw verpakkingsdesign. Dit design combineert een strakke, eigentijdse uitstraling met de wetenschappelijke expertise waarop het merk is gebouwd.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers