Interessante workshop over content marketing en de juridische kant daarvan
- Content
- 12 nov 2013 @ 11:12
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - AccountabilityBranded contentStorytelling
- 12 nov 2013 @ 11:12
- Redactie Contentmarketing
Het proactief inzetten van kennis om de besluitvorming van klanten te beïnvloeden wordt ook wel content marketing genoemd. Media staan open voor dit soort commerciële content, waardoor de grens tussen redactionele en commerciële content vervaagt. Het verbod op sluikreclame en de verplichting tot transparantie komen dan in zicht. Wat is een optimale content marketing strategie voor adverteerders, en waar liggen de juridische grenzen?
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Backpack toerist de pineut in nieuwe... 21-05-2025
- Het Verhaal van Alkmaar van kaasstad... 15-05-2025
- Nieuwe speler Explainer.nl focust op... 14-05-2025
- Kruidvat investeert in inhouse... 09-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management