Nederlandse genomineerden voor International Content Marketing Awards

  • Content
  • 21 okt 2014 @ 11:28
  • Link
  • Platform Content
    Platform Content

    branche-organisatie in content marketing
    Plaform Content
  • Awards

Op 26 november worden in London de International Content Marketing awards 2014 uitgereikt. De shortlist met genomineerden is bekend en er staan Nederlandse en Belgische bureaus op: G+J Custom Content, Proof Reputation en Propaganda. Gefeliciteerd met de nominaties!

Nederlandse en Belgische nominaties 

  • G+J Custom Content is met Holland Herald van KLM genomineerd in de categorie Best Travel & Leisure
  • Propaganda is met Profiel - magazine of OZ, genomineerd in de categorie Best Consumer Membership en met Sibelga Content Platform genonineerd in categorie Best Public Sector/Government
  • Proof Reputation is met Bouwfonds Ontwikkeling - NAW Magazine genomineerd in categorie Best B2B: Industry and Manufacturing en met de cover van Delta Lloyd - Magazine genomineerd in categorie Best Use of Photography

International Content Marketing Awards 2014 – Alle inzendingen

Meer dan 450 Award Inzendingen:

  • 16 landen (12 in 2013)
  • 6 continenten (4 in 2013)
  • 81 Bureaus (63 in 2013)

2014 nominaties

  • Meer dan 10 nominaties per categorie
  • Genomineerde landen: Engeland, Australie, Zuid Afrika, USA, Canada, Duitsland, Zweden, Hongarije, Belgie, Portugal, Nederland, Noorwegen
  • 60 afzonderlijke bureaus zijn genomineerd
  • Nominaties hebben betrekking op meer dan 130 merken en bedrijven

Bekijk de hele lijst met nominaties hier [pdf].

Platform Content

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken