Novotel lanceert campagne met Disney·Pixar's Lightyear
- Content
- 23 jun 2022 @ 08:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 23 jun 2022 @ 08:00
- Michiel van Zaane
Novotel start een wereldwijde campagne aan om de release van Disney·Pixar’s animatiefilm Lightyear te vieren. Deze campagne duurt de hele zomer. Novotel biedy in meer dan 50 deelnemende landen gasten, fans en volgers aanbiedingen, verrassingen en leuke activiteiten aan geïnspireerd op de film.
Novotel's samenwerking met Disney en Pixar heeft al met succes de lancering van drie eerdere films gevierd: Onward, Soul en Luca. ‘Het Novotel-team vindt het geweldig om de Lightyear-ervaring naar onze hotels te brengen’, zegt Nadège Keryhuel, Global Vice President, Midscale Brands bij Accor. ‘Pixar heeft weer eens zijn magie laten zien en een verhaal gecreëerd waarin alle reizigers zich kunnen herkennen - of ze nu in de ruimte zijn of hier op aarde. De voorbereiding van een reis, de wens om een bestemming te verkennen en te ontdekken, omgaan met ongebruikelijke situaties en het onverwachte omarmen zijn allemaal heerlijke onderdelen van de reiservaring.’
Als onderdeel van de samenwerking tussen Novotel en Disney·Pixar zullen de deelnemende Novotel-vestigingen een reeks 'buitenaardse' activiteiten organiseren voor bezoekende gezinnen. Bij aankomst op hun Novotel-vakantiebestemming worden de kinderen verrast met een assortiment kleurplaten, spelletjes, stickers en op verzoek een sterrenprojector die hun kamer omtovert tot een onwereldse ruimte. Elk gezinslid krijgt een eigen instapkaart waarmee ze aan een gezinsmissie kunnen beginnen, zich kunnen verkleden als Buzz met een exclusieve Snapchat Lens of kunnen poseren met een digitale Buzz in de lobby via een augmented reality-fotoshoot.
De Disney·Pixar’s Lightyear-campagne loopt ook op sociale media, waar fans kans maken op een Novotel-gezinsverblijf in Londen, inclusief reis, met ruimte gerelateerde activiteiten, zoals een gesprek met een astronaut, een indoor skydivesessie en het bouwen van een raket.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event - the place...
- BCE24: ING en Talpa over female empowerment in sport met focus...
- [Marketing the Rainbow #52b] Shell gaat van geel en rood naar...
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne tijdens Week van het geld
- Pets Place werkt samen met dierenexpert Floris Göbel
- Uitslag Corporate Content Awards - Cognito wint driemaal
Laatste Nieuws
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
- Uitslag Corporate Content Awards -... 13-03-2024
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne... 13-03-2024
- BCE24: ING en Talpa over female... 08-03-2024
- Pets Place werkt samen met... 06-03-2024
- Harper's Bazaar Business Club haakt... 01-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing