Zwitserleven lanceert merkcampagne 'Met gevoel voor de toekomst'
- Content
- 28 jun 2022 @ 11:29
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 jun 2022 @ 11:29
- Michiel van Zaane
Zwitserleven is op 28 juni 2022 haar nieuwe landelijke merkcampagne ‘Met gevoel voor de toekomst’ gestart. In deze campagne staan duurzaamheid en samenwerken centraal staat.
Pensioen als verlengstuk van de normen en waarden van je organisatie, is een belangrijk thema in de nieuwe Zwitserleven-campagne. Daarin is Sterre het gezicht van de nieuwe generatie (professionele) beslissers binnen het bedrijfsleven. Deze groep heeft een andere definitie van pensioen dan vorige generaties. Zij zien pensioen als onderdeel van goed werkgeverschap en stellen hoge eisen aan duurzaamheid; hoe wordt mijn pensioengeld zo ingezet dat het een positief effect heeft op een betere wereld?
Inzicht
Arne Galama, Head of Marketing bij Zwitserleven: ‘Steeds meer werknemers én werkgevers willen beter inzicht in wat we concreet doen op het vlak van duurzaamheid. Want we willen allemaal bijdragen aan een betere wereld. Dat verwachten bedrijven ook van hun pensioenverzekeraar. Werkgevers kiezen bewust voor een duurzame pensioenregeling als onderdeel van hun duurzame bedrijfsstrategie. Tegelijkertijd willen de medewerkers werken bij een bedrijf dat een steentje bijdraagt aan een leefbare wereld, ook via hun pensioen. Het is dan een goed gevoel als je weet dat je met het geld dat je nu opzijzet voor het inkomen voor later, op dit moment al bijdraagt aan een betere wereld.’
Zwitserleven vertelt in de campagne hoe ze dat doet. Met verhalen over concrete projecten en initiatieven op het gebied van duurzaamheid. Samen met haar partners én klanten. Onder het motto: samen bereiken we meer!
Drie aandachtsgebieden
Verantwoord ondernemen is een belangrijk onderdeel van de strategie van Zwitserleven. De pensioenverzekeraar onderscheidt binnen haar MVO-beleid drie aandachtsgebieden: Duurzame producten & klantrelaties, Duurzame bedrijfsvoering en Duurzaam beleggen. Galama: ‘We blijven de lat hoog leggen omdat we ons altijd willen verbeteren. Zo beleggen we het vermogen van onze klanten onder andere in bedrijven en landen die verantwoord omgaan met de wereld om ons heen.’
De campagne is te zien en te horen op radio, online en de sociale kanalen.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Inschrijving Grand Prix Content... 08-07-2025
- Campagne Nestlé draait om verhalen... 08-07-2025
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers