Retailer PlatteTV vanaf nu HelloTV
- Content
- 6 jul 2022 @ 09:50
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 6 jul 2022 @ 09:50
- Michiel van Zaane
Tv-specialist PlatteTV heeft een nieuwe naam en merkidentiteit: HelloTV. Onderdeel van de rebranding is de nadruk op persoonlijk advies voor de klanten.
De rebranding ligt in het verlengde van de groeiambitie. Binnen drie jaar wil HelloTV de autoriteit zijn in Nederland op het gebied van tv’s. Daarmee gaat het bedrijf de strijd aan met retailers als Bol.com, Coolblue en Mediamarkt. HelloTV gelooft dat persoonlijk en specialistisch advies het verschil maakt, zowel online als offline. Daarbij gebruikt het bedrijf geen chatbots voor geautomatiseerd advies, maar specialisten die online vragen beantwoorden. Ook komen er steeds meer fysieke winkels.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Inschrijving Grand Prix Content... 08-07-2025
- Campagne Nestlé draait om verhalen... 08-07-2025
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers