Retailer PlatteTV vanaf nu HelloTV

Retailer PlatteTV vanaf nu HelloTV
  • Content
  • 6 jul 2022 @ 09:50
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Tv-specialist PlatteTV heeft een nieuwe naam en merkidentiteit: HelloTV. Onderdeel van de rebranding is de nadruk op persoonlijk advies voor de klanten.

De rebranding ligt in het verlengde van de groeiambitie. Binnen drie jaar wil HelloTV de autoriteit zijn in Nederland op het gebied van tv’s. Daarmee gaat het bedrijf de strijd aan met retailers als Bol.com, Coolblue en Mediamarkt. HelloTV gelooft dat persoonlijk en specialistisch advies het verschil maakt, zowel online als offline. Daarbij gebruikt het bedrijf geen chatbots voor geautomatiseerd advies, maar specialisten die online vragen beantwoorden. Ook komen er steeds meer fysieke winkels.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken