Dorst & Lesser doet social media Hornbach
- Content
- 29 aug 2022 @ 11:19
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 29 aug 2022 @ 11:19
- Michiel van Zaane
Social media agency Dorst & Lesser pakt voortaan alle social media projecten voor Hornbach aan. De bouwmarktketen kiest na een pitch voor het Amsterdamse social media bureau als partner vanwege hun ‘sterk onderbouwde concrete en creatieve digitale concepten’.
De nieuwe samenwerking moet het merk Hornbach een social boost geven. De bouwmarktketen wil social media meer onderdeel maken van de totale contentstrategie. Maarten Post, Hoofd marketing & communicatie van Hornbach: ‘Social media is voor ons een belangrijk verlengstuk van onze eigen communicatiekanalen. Wij zijn een uniek merk met opvallende reclamecampagnes die zich hier perfect voor lenen. Daarnaast zien wij social media als een kanaal om met gevatte, onderscheidende content in contact te komen met onze fans en hen te supporten om van hun projecten een succes te maken.’
De zoektocht naar een nieuw social media bureau ging gepaard met een uitvoerig pitchtraject. Hornbach heeft voor Dorst & Lesser gekozen vanwege analytische aanpak en de kunst om dat te vertalen in concrete en creatieve concepten. Robert Withagen, creative director van Dorst & Lesser vindt het een mooie uitdaging om met zijn bureau te mogen werken voor een merk dat echt anders wil zijn. ‘Wij zijn trots op deze nieuwe samenwerking met het supersterke merk Hornbach. We gaan ervoor zorgen dat alle klussers optimaal bereikt en vermaakt worden met pakkende social content en spraakmakende campagnes.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Inschrijving Grand Prix Content... 08-07-2025
- Campagne Nestlé draait om verhalen... 08-07-2025
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers