Dorst & Lesser doet social media Hornbach

  • Content
  • 29 aug 2022 @ 11:19
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Social media agency Dorst & Lesser pakt voortaan alle social media projecten voor Hornbach aan. De bouwmarktketen kiest na een pitch voor het Amsterdamse social media bureau als partner vanwege hun ‘sterk onderbouwde concrete en creatieve digitale concepten’.

De nieuwe samenwerking moet het merk Hornbach een social boost geven. De bouwmarktketen wil social media meer onderdeel maken van de totale contentstrategie. Maarten Post, Hoofd marketing & communicatie van Hornbach: ‘Social media is voor ons een belangrijk verlengstuk van onze eigen communicatiekanalen. Wij zijn een uniek merk met opvallende reclamecampagnes die zich hier perfect voor lenen. Daarnaast zien wij social media als een kanaal om met gevatte, onderscheidende content in contact te komen met onze fans en hen te supporten om van hun projecten een succes te maken.’

De zoektocht naar een nieuw social media bureau ging gepaard met een uitvoerig pitchtraject. Hornbach heeft voor Dorst & Lesser gekozen vanwege analytische aanpak en de kunst om dat te vertalen in concrete en creatieve concepten. Robert Withagen, creative director van Dorst & Lesser vindt het een mooie uitdaging om met zijn bureau te mogen werken voor een merk dat echt anders wil zijn. ‘Wij zijn trots op deze nieuwe samenwerking met het supersterke merk Hornbach. We gaan ervoor zorgen dat alle klussers optimaal bereikt en vermaakt worden met pakkende social content en spraakmakende campagnes.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken