Shoebaloo opent Amsterdamse flagship store
- Food-en-retail
- 21 aug 2014 @ 14:15
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MerkenIntroductieWinkelen
- 21 aug 2014 @ 14:15
- Redactie Food en Retail
Op dezelfde plek waar schoenentempel Shoebaloo ooit begon - aan het Amsterdamse Koningsplein - wordt eind oktober de flagship store geopend. De schoenenwinkel zal - buiten de bestaande collecties -Celebration Editions gaan voeren in samenwerking met de meest high-end internationale merken voor zowel dames als heren.
Shoebaloo’s oprichter Hartog Streim heeft na 38 jaar, 7 filialen en een online store verder, het stokje vorig jaar overgedragen aan zijn oudste zoon, Marlon Streim. Jong, ambitieus en met veel passie runt hij nu het schoenen-imperium. Voor de flagship store kiest Streim ervoor om met interieurarchitect Roberto Meyer te werken, die tot nu toe het merendeel van alle Shoebaloo winkels onder handen heeft genomen. De flagship store blijft alle huidige merken voeren voor zowel dames als heren.
Celebration Editions
Speciaal voor de opening lanceert Shoebaloo een lijn Celebration Editions in samenwerking met 's werelds grootste modehuizen. Hiervoor is inkoper Martin van Klaveren er in geslaagd om door te dringen tot de designstudio’s van Jimmy Choo, Gianvito Rossi, Dolce & Gabbana, D-squared en Giuseppe Zanotti. De Celebration Editions zijn stuk voor stuk Shoebaloo-gecustomized, door gebruik van het herkenbare blauw. De collectie is voor zowel heren als dames exclusief verkrijgbaar in de nieuwe flagship store vanaf eind oktober 2014.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe Retail Media Commissie bevordert kennisdeling...
- Retail Media Day brengt nieuwe standaard aan het licht
- Albert Heijn lanceert Lekker Weekend met remake van Saturday...
- Kruidvat rolt DOOH-netwerk uit in 775 winkels
- Picnic start campagne met goedkoper Duits assortiment
- Bloomon en Fastned verrassen met bloemenkiosk
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [marketeer 225] Reinout Koot -... 23-05-2025
- 100-jarig Remia maakt trip down... 22-05-2025
- Vivera lanceert nieuwe Signature... 21-05-2025
- Picnic start campagne met goedkoper... 20-05-2025
- Zeg hallo tegen 18 nieuwe verleidingen20-05-2025
- [onderzoek] Hiiper: Discount wint... 20-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management