Genomineerden Shopper Marketing Activatie Awards 2015 bekend
- Food-en-retail
- 1 jun 2015 @ 09:00
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - KlantenAwardsWinkelen
- 1 jun 2015 @ 09:00
- Redactie Food en Retail
Tijdens het Shopper Marketing Jaarcongres op dinsdag 16 juni worden de Shopper Marketing Activatie Awards uitgereikt. Toeleveranciers konden zich daarbij inschrijven in vijf categorieën. De vakjury die een oordeel moest vellen over de deelnemers is dinsdag 26 mei bij elkaar geweest en is zowel tot een groep van genomineerden als een aantal categoriewinnaars gekomen. Bij de beoordeling van de inzendingen is besloten de categorie Overige P.O.P. Materialen te laten vervallen.
De kwaliteit van winkelvloermateriaal en winkelvloeractivaties kent een hoog niveau. Misschien is dat wel de belangrijkste conclusie die je kunt trekken uit de inzendingen van ruim 25 toeleveranciers, waaronder displaybouwers, field marketingbureaus, maar ook 360̊ -werkende reclamebureaus. Juryvoorzitter Hugo Schrameyer, hoofdredacteur Shopper Marketing Update: 'dat juryleden op sommige onderdelen stevig hebben gediscussieerd over de inzendingen, bewijst dat veel toeleveranciers beslist met elkaar kunnen wedijveren. Veruit de meest inzendingen waren van een uniek hoge kwaliteit, hetgeen bewijst dat winkelvloeractivatie de laatste jaren een stevige professionaliseringsslag heeft doorgemaakt. Brand marketing kan zich niet meer veroorloven om dit traject in het contact met de shopper te verwaarlozen. Shopper marketing laat daarmee een ongekend positief groeipotentieel zien.'
De jury bestaat uit:
• Charles Borremans, partner bij reclamebureau Goud Activatie
• Andrea Holbova, Shopper Strategy, Insight & Capabilities Manager Devloped Markets bij PepsiCo Europe.
• Arjan Oosterlee, shopper- & trade marketingspecialist bij Business Developers
• Ed Tchai, Entrepreneur en Instore Marketing Specialist Tchai International.
• Ard van Leeuwen, partner/owner Kega|
DE GENOMINEERDEN
Categorie Display:
Boost Group (Prince), Young Perfect (Funky Fridge) en Schumacher (Belvita)
Categorie Field Marketing:
2 x Psfm (Bugels en De Hollandse garnaal), Young Perfect (Boursin)
Categorie Geïntegreerd Activatie Programma:
ChannelUp (AH Ontbijt-occasion), Young Perfect (Hete Bliksem), Kega (Canon) en Square Melon (Lamb Weston)
Categorie Technologie:
Wordt tijdens het Shopper Marketing Jaarcongres 2015 bekend gemaakt.
De prijsuitreiking vindt plaats op dinsdag 16 juni in Stadstheater & Kunstencentrum De Kom in Nieuwegein. Voor meer informatie en kaarten, klik hier. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- gedrag
- insight
- reclamebureau
- activatie
- jaarcongres
- trade marketingspecialist
- update
- winkelaar
- Arjan Oosterlee
- Charles Borremans
- award
- Goud Activatie
- shopper
- Shopper Marketing Activatie Awards
- shopper strategy
- Developed Markets
- Hugo schrameijer
- PepsiCo
- Andrea Holbova
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing