Genomineerden Shopper Marketing Activatie Awards 2015 bekend

Genomineerden Shopper Marketing Activatie Awards 2015 bekend
  • Food-en-retail
  • 1 jun 2015 @ 09:00
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenAwardsWinkelen

Tijdens het Shopper Marketing Jaarcongres op dinsdag 16 juni worden de Shopper Marketing Activatie Awards uitgereikt. Toeleveranciers konden zich daarbij inschrijven in vijf categorieën. De vakjury die een oordeel moest vellen over de deelnemers is dinsdag 26 mei bij elkaar geweest en is zowel tot een groep van genomineerden als een aantal categoriewinnaars gekomen. Bij de beoordeling van de inzendingen is besloten de categorie Overige P.O.P. Materialen te laten vervallen.

De kwaliteit van winkelvloermateriaal en winkelvloeractivaties kent een hoog niveau. Misschien is dat wel de belangrijkste conclusie die je kunt trekken uit de inzendingen van ruim 25 toeleveranciers, waaronder displaybouwers, field marketingbureaus, maar ook 360̊ -werkende reclamebureaus. Juryvoorzitter Hugo Schrameyer, hoofdredacteur Shopper Marketing Update: 'dat juryleden op sommige onderdelen stevig hebben gediscussieerd over de inzendingen, bewijst dat veel toeleveranciers beslist met elkaar kunnen wedijveren. Veruit de meest inzendingen waren van een uniek hoge kwaliteit, hetgeen bewijst dat winkelvloeractivatie de laatste jaren een stevige professionaliseringsslag heeft doorgemaakt. Brand marketing kan zich niet meer veroorloven om dit traject in het contact met de shopper te verwaarlozen. Shopper marketing laat daarmee een ongekend positief groeipotentieel zien.'

De jury bestaat uit:
• Charles Borremans, partner bij reclamebureau Goud Activatie
• Andrea Holbova, Shopper Strategy, Insight & Capabilities Manager Devloped Markets bij PepsiCo Europe.
• Arjan Oosterlee, shopper- & trade marketingspecialist bij Business Developers
• Ed Tchai, Entrepreneur en Instore Marketing Specialist Tchai International.
• Ard van Leeuwen, partner/owner Kega|

DE GENOMINEERDEN

Categorie Display:

Boost Group (Prince), Young Perfect (Funky Fridge) en Schumacher (Belvita)

Categorie Field Marketing:

2 x Psfm (Bugels en De Hollandse garnaal), Young Perfect (Boursin)

Categorie Geïntegreerd Activatie Programma:

ChannelUp (AH Ontbijt-occasion), Young Perfect (Hete Bliksem), Kega (Canon) en Square Melon (Lamb Weston)

Categorie Technologie:

Wordt tijdens het Shopper Marketing Jaarcongres 2015 bekend gemaakt.

De prijsuitreiking vindt plaats op dinsdag 16 juni in Stadstheater & Kunstencentrum De Kom in Nieuwegein. Voor meer informatie en kaarten, klik hier. (PvWK)
 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken