[uitnodiging] Op foodtrendtour met #Crunch naar Barcelona

  • Food-en-retail
  • 12 sep 2019 @ 16:39
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodInspiratieMarketing

Het PR Bureau organiseert in samenwerking MarketingTribune de '#Crunch-trendtour' naar foodcapital Barcelona. Het wordt een compacte tour boordevol innovatie en inspiratie bedoeld, voor professionals uit de wereld van foodservice, foodretail en foodmarketing. Ga mee!

Tijdens een kort en intensief tweedaags programma belééf je de allernieuwste foodtrends. De trendtour, op basis van open inschrijving, is geheel verzorgd, van vertrek tot thuiskomst. Tijdens reis is er volop gelegenheid om informeel te netwerken met foodcollega’s uit verschillende disciplines.

Op deze trendtour bezoeken we onder begeleiding van een professionele gids uiteenlopende food- en gastvrijheidsconcepten die gekoppeld zijn aan trends. Zoals de meest onderscheidende cervecería’s, taperia’s, bars, to-go-formules, fast casual concepten en andere spraakmakende restaurants en hotelconcepten van dít moment. We bezoeken minimaal 25 concepten en er zijn volop mogelijkheden om met lokale ondernemers over het succes van hun concept te spreken. 

Schrijf je nu in voor de Crunch foodtrendtour Barcelona, 25 & 26 september 2019!
Barcelona is een van de all-time favorites voor foodlovers. Vanwege de vernieuwende concepten, de authentieke markthallen en de aanstekelijke liefde voor eten en drinken van de locals. Thuishaven van Gaudi en Picasso maar ook van culinaire grootheden als Ferran en Albert Adrià. Een stad die onmiskenbaar vooroploopt op foodgebied en een must-visit bestemming voor elke foodprofessional.

De tour wordt georganiseerd door Het PR Bureau in samenwerking met MarketingTribune en vakmedium Food Inspiration, dat jarenlange ervaring heeft in de organisatie van trendtours in wereldsteden.

De Crunch-foodtrendtour is een initiatief van de redactie van Crunch, de podcastserie die elke twee weken bericht over de movers & shakers uit de wereld van food en marketing. De podcast, uitgezonden op MarketingTribune, is een co-productie van foodjournalist Marcus Polman, Het PR Bureau en MarketingTribune.

Data: donderdag 26 en vrijdag 27 september

Programma

Dag 1

05.00: Verzamelen op Schiphol & welkom

07:00: Vertrek Schiphol

09.35: Aankomst Luchthaven Barcelona

10:30: Check-in hotel

11:30: Start trendtour op de fiets

13:00: Lunch

14.30: Vervolg trendtour

18:00: Borrel

21:00: Diner

23:00: Terug naar het hotel

Dag 2

09:30: Verzamelen bij het hotel

09:45: Vervolg trendtour

12:30: Lunch

14:00: Vervolg trendtour

16:00: Wrap-up

16:30: Transfer naar de luchthaven

18:30: Vertrek Luchthaven Barcelona

21:00: Aankomst Schiphol

 

Kosten:1.250 euro p.p. (excl. 21% btw).
Prijs is all-in, inclusief vliegticket, hotelovernachting, transfers en alle kosten voor eten & drinken.

Meer info over de trendtour? Mail naar redactie@marketingtribune.nl.

Wil je direct bestellen? Dat kan via Eventix:
Klik hier voor direct bestellen

 



 





Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken