Horecava Limited 2021 gaat volledig virtueel

  • Food-en-retail
  • 13 nov 2020 @ 15:38
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingFoodEvenement

Hoe communiceer je geur, smaak, beleving en gezelschap via een scherm? Door de toenemende coronamaatregelen heeft de Horecava besloten om het nieuwe hybride event Horecava Limited helemaal virtueel te organiseren.

Carlijn Groen, director Food Horecava overe de beslissing: 'Hoe graag we ook iedereen uit de horecabranche fysiek willen verbinden, dit is niet langer het moment om dit op deze wijze te doen. We gaan er alles aan doen om de branche virtueel een hart onder de riem te steken met een bruisend online programma.'

Horecava Limited vindt plaats op maandag 1 februari 2021 op www.horecava.nl. Daar is ook meer info te vinden en kun je je intekenen.

Ingrediënten virtueel concept
Horecaondernemers hebben het zwaar. Horecava Limited wil hen ondersteunen met het vinden van zakelijk perspectief. Het virtuele concept is een mix van het uitwisselen van kennis en ervaringen met beleving en entertainment. Op Het Podium staan bijvoorbeeld actuele horecazaken in de schijnwerpers. Zo is er samen met HotelloTOP het programma ‘De Horecawereld draait door’, zijn er trendsessies en praat HTC je bij over consumentengedrag. Daarnaast zijn er Talkshows over onderwerpen als big data, voedselverspilling, hybride horeca en personeel. Paneldiscussies over nieuwe verdienmodellen bieden ideeën voor de toekomst.

Bij ‘Aan Tafel’ zijn er online proeverijen. Horecabedrijven kunnen op uitnodiging een tasting box bestellen. De producten maak je vervolgens zelf klaar waarna je online mee kunt doen aan de live tasting in de Horecavastudio. Bedrijven die ondernemers kunnen ondersteunen met de uitdagingen van vandaag geven masterclasses in de Expert-studio. Voor start-ups zijn er elevator-pitch sessies.

'Een maand geleden, met de aankondiging van Horecava Limited, waren we nog vol goede hoop dat de omstandigheden rondom Covid-19 zouden verbeteren. Helaas is het tegendeel waar. Met pijn in ons hart hebben we na de persconferentie van afgelopen dinsdag en in goed overleg met de autoriteiten, de beslissing genomen om Horecava Limited alleen virtueel door te zetten. We gaan er een online event van maken wat net zo gaat verrassen als de fysieke Horecava', legt Groen uit.

Horecava Limited
Professionals uit de wereld van eten, drinken en buitenshuis slapen hebben op uitnodiging gratis toegang tot het virtuele event. Anders bedraagt de ticketprijs € 55,-. De verkoop start begin januari 2021. Het uitgebreide leveranciers- en productenoverzicht is het hele jaar voor iedereen toegankelijk op www.horecava.nl.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken