Bols introduceert ready-to-enjoy cocktails in blik

- Food-en-retail
- 23 apr 2021 @ 15:51
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodInnovatieMarketing
- 23 apr 2021 @ 15:51
- Peter van Woensel Kooy
Drankmerk Bols komt met Bols Ginger Mule en de Bols Elderflower Spritz. Sprankelend en fris, met weinig alcohol en calorieën, in een handig en stijlvol blikje.
'Experimenteren in de keuken doen we al een tijdje, maar tegenwoordig gaan ook steeds meer thuisbartenders enthousiast met dranken en bar tools aan de slag. Toch blijft het maken van een cocktail niet altijd een makkelijke klus. Bols heeft zijn fijnste likeuren en spirits daarom samengebracht in twee smaakvolle ready-to-enjoy cocktails. Maak kennis met de Bols Ginger Mule en de Bols Elderflower Spritz. Sprankelend en fris, met weinig alcohol en calorieën, in een handig en stijlvol blikje. Serveer met garnering in een mooi glas en steel de show', kondigt Sandie van Doorne (executive creative & communications director Bols) aan.
Bols brengt zijn cocktailexperience naar jouw woonkamer
Bols geniet met zijn uitgebreide aanbod van likeuren al jaren wereldwijd bekendheid onder bartenders. Met deze verfrissende ready-to-enjoy cocktails brengt ‘The World’s First Cocktail Brand’ zijn cocktail experience naar jouw woonkamer. Serveer je cocktail thuis in een mooi glas met ijs en maak hem af met een garnering. Bij de Bols Elderflower Spritz kan dat een schijfje limoen zijn of – in het voorjaar – vlierbloesem, terwijl de Bols Ginger Mule er extra feestelijk uitziet met een schijfje gember. Tijdens een zomerse BBQ bijvoorbeeld, of bij een picknick in het park. De cocktails in blik bevatten bovendien weinig alcohol en calorieën.
Twee klassieke cocktails in een fris jasje
Voor deze nieuwe cocktaillijn in blik heeft Bols twee geliefde klassieke cocktails in een licht en fris jasje gegoten. Bols Elderflower Spritz en Bols Ginger Mule bevatten slechts 5 % alcohol en worden gemaakt met natuurlijke ingrediënten. De Spritz is heerlijk sprankelend en heeft een hart van lentebloesem. Deze vriendelijke cocktail bevat een combinatie van de iconische Bols Elderflower Likeur en bruiswater. De temperamentvolle Mule wordt gemaakt met Bols Ginger Likeur en de klassieke Bols Genever. De Genever biedt hier een zacht, complex en moutachtig tegenwicht aan de pittige gembersmaak.
Een nieuwe missie en identiteit
Onder de noemer ’The World’s First Cocktail Brand’ introduceert Bols met het design van de ready-to-enjoy cocktails zijn nieuwe identiteit. Opvallend, elegant en premium, zowel in look als smaak. De lancering van de kant-en-klare cocktails in blik vormt een eerste stap in een bredere missie van Bols om cocktails thuis voor iedereen toegankelijk te maken. De Bols ready-to-enjoy cocktails zijn in Nederland vanaf 19 april verkrijgbaar bij Jumbo supermarkten. In de loop van de zomer zullen de blikjes ook bij andere winkelketens te vinden zijn. De Bols Ginger Mule en de Bols Elderflower Spritz zijn online nu al te bestellen op Bols.com.
(PvWK)
Over Lucas Bols
'Lucas Bols is het oudste gedistilleerdmerk ter wereld en een van Nederlands oudste nog actieve bedrijven. In de afgelopen 446 jaar is Lucas Bols meester geworden in de kunst van het distilleren, mixen en blenden van likeuren, jenever, gin en vodka. Het portfolio van Lucas Bols bestaat uit meer dan 20 premium en superpremium merken die worden gebruikt als basis voor cocktails in cocktailbars over de hele wereld. De producten van Lucas Bols worden verkocht in meer dan 110 landen wereldwijd. Sinds 4 februari 2015 is Lucas Bols genoteerd aan Euronext Amsterdam (naam: 'Bols'). Lucas Bols heeft wereldwijd (met uitzondering van de VS) het grootste aanbod aan likeuren en is de grootste speler ter wereld in het jeneversegment. Veel van de producten hebben leidende posities in verschillende markten. Daarnaast is Lucas Bols een leidende speler in de bartending community. Via de House of Bols Cocktail & Genever Experience en de grootste bartendersopleiding van Europa, de Bols Bartending Academy, biedt Lucas Bols inspiratie en training voor zowel bartenders als consumenten.'
(bron: Bols)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- calorieën
- Bols Elderflower
- verfrissend
- stijlvol
- Executive Creative & Communications Director
- likeuren
- wereldwijd
- ready-to-enjoy
- aanbod
- met weinig alcohol
- Spritz. Sprankelend en fris
- Sandie van Doorne
- cocktails. Maak kennis met de Bols Ginger Mule
- Bols
- handig
- cocktails
- spirits
- blik
- bartender
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Mijn Marketing: Isabelle Willemsens van The Walt Disney Company
- Lidl staakt huismerk Delicieux en prolongeert Deluxe
- Koko van Kruidvat houdt van vaste klanten
- Birra Moretti lanceert ongefilterd bier met snufje zeezout
- Bang & Olufsen kondigt twee nieuwe generaties home speakers aan
- Jumbo en Avans Hogeschool breiden hbo aanbod uit naar Supply...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Taartenfluisteraar Siemon de Jong... 22-03-2023
- Sultana vernieuwt receptuur en... 22-03-2023
- Aldi belooft een net zo vrolijk maar... 22-03-2023
- Vereniging E-Commerce Nederland... 21-03-2023
- [CBS] 'Aantal rokers aanzienlijk... 20-03-2023
- Nieuwe voorjaarscampagne Plus voor... 20-03-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day