Johnnie Walker komt met 'world's biggest smiley'
- Food-en-retail
- 19 jul 2021 @ 08:13
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - VideoFood
- 19 jul 2021 @ 08:13
- Peter van Woensel Kooy
Met het opnieuw sluiten van de clubs en het cancelen van de festivals, willen Johnnie Walker en DJ-duo D’Angello & Francis de muziekindustrie een hart onder de riem steken. Dit met de boodschap ‘Keep walking – keep smiling’.
Deze partijen slaan daarom op woensdag 21 juli 2021 de handen in een tijdens de ‘world’s biggest smiley’: een livestream om alle collega’s in de muzieksector te laten weten dat uiteindelijk alles beter wordt! Door middel van de livestream hopen zij weer een glimlach op de gezichten van de mensen te toveren.
Bij online event op poten onder de naam ‘Save the Rave’ worden Nederlandse DJ’s en muzikanten uitgenodigd deel te nemen en hun collega’s te steunen.
Samuel Schoonvliet (Trade Marketing manager Diageo Benelux): 'De pandemie heeft ervoor gezorgd dat we op veel zaken perspectief kregen. We hebben veel verloren maar ook veel teruggewonnen: contact met de natuur, oude dromen of hobby’s die we terug oprakelden… En nu de wereld langzaam teruggaat naar hoe het ooit was zijn onze keuzes belangrijker dan ooit. Blijven we hetzelfde doen als voorheen of gaan we vooruit?'
Het doel van de samenwerking is volgens Schoonvliet om na een moeilijke periode weer een glimlach op het gezicht van de mensen te toveren. 'Een online event vol positiviteit dus! Voor de invulling doet Johnnie Walker beroep op The World's Biggest Smiley, als gezegd een prachtige exclusieve setting en de muziek van D'Angello & Francis.'
De stream is woensdag via deze link gratis te volgen.
(PvWK)
DJ-duo D’Angello & Francis
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- boodschap
- marketing
- D’Angello & Francis
- Keep walking
- DJ-duo
- merk
- g
- muziekindustrie
- Samuel Schoonvliet
- Johnnie Walker
- keep smilin
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing