Johnnie Walker komt met 'world's biggest smiley'
- Food-en-retail
- 19 jul 2021 @ 08:13
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - VideoFood
- 19 jul 2021 @ 08:13
- Peter van Woensel Kooy
Met het opnieuw sluiten van de clubs en het cancelen van de festivals, willen Johnnie Walker en DJ-duo D’Angello & Francis de muziekindustrie een hart onder de riem steken. Dit met de boodschap ‘Keep walking – keep smiling’.
Deze partijen slaan daarom op woensdag 21 juli 2021 de handen in een tijdens de ‘world’s biggest smiley’: een livestream om alle collega’s in de muzieksector te laten weten dat uiteindelijk alles beter wordt! Door middel van de livestream hopen zij weer een glimlach op de gezichten van de mensen te toveren.
Bij online event op poten onder de naam ‘Save the Rave’ worden Nederlandse DJ’s en muzikanten uitgenodigd deel te nemen en hun collega’s te steunen.
Samuel Schoonvliet (Trade Marketing manager Diageo Benelux): 'De pandemie heeft ervoor gezorgd dat we op veel zaken perspectief kregen. We hebben veel verloren maar ook veel teruggewonnen: contact met de natuur, oude dromen of hobby’s die we terug oprakelden… En nu de wereld langzaam teruggaat naar hoe het ooit was zijn onze keuzes belangrijker dan ooit. Blijven we hetzelfde doen als voorheen of gaan we vooruit?'
Het doel van de samenwerking is volgens Schoonvliet om na een moeilijke periode weer een glimlach op het gezicht van de mensen te toveren. 'Een online event vol positiviteit dus! Voor de invulling doet Johnnie Walker beroep op The World's Biggest Smiley, als gezegd een prachtige exclusieve setting en de muziek van D'Angello & Francis.'
De stream is woensdag via deze link gratis te volgen.
(PvWK)
DJ-duo D’Angello & Francis
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Johnnie Walker
- boodschap
- Keep walking
- keep smilin
- D’Angello & Francis
- merk
- marketing
- Samuel Schoonvliet
- DJ-duo
- muziekindustrie
- g
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




