Tomatenmerk Mutti voor het eerst op TV

  • Food-en-retail
  • 15 nov 2021 @ 08:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • KlantFood

De belangrijkste pijler voor foodmerk Mutti is de kwaliteit van tomaten. Dat moet de eerste commercial ooit dan ook weerspiegelen. Oordeel zelf.

Mutti ligt sinds 2015 in de schappen van Albert Heijn en is gestaag een vaste waarde geworden in het Nederlandse huishouden. De commercial werd in de testfase zeer positief ontvangen door de Nederlandse respondenten, omdat deze zeer goed de merkwaarden weergeeft en laat zien wat de belangrijkste pijler voor Mutti is: de kwaliteit van tomaten, fundamenteel om consumenten de lekkerste producten te bieden, aldus de marketing-afdeling.



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken