Tomatenmerk Mutti voor het eerst op TV
- Food-en-retail
- 15 nov 2021 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - KlantFood
- 15 nov 2021 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
De belangrijkste pijler voor foodmerk Mutti is de kwaliteit van tomaten. Dat moet de eerste commercial ooit dan ook weerspiegelen. Oordeel zelf.
Mutti ligt sinds 2015 in de schappen van Albert Heijn en is gestaag een vaste waarde geworden in het Nederlandse huishouden. De commercial werd in de testfase zeer positief ontvangen door de Nederlandse respondenten, omdat deze zeer goed de merkwaarden weergeeft en laat zien wat de belangrijkste pijler voor Mutti is: de kwaliteit van tomaten, fundamenteel om consumenten de lekkerste producten te bieden, aldus de marketing-afdeling.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in Amsterdam
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




