Gorillas start nieuwe campagne om in het nu te leven
- Food-en-retail
- 20 okt 2022 @ 08:21
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenDistributieStorytelling
- 20 okt 2022 @ 08:21
- Peter van Woensel Kooy
Wat gaan we later vandaag doen, wat is de agenda voor de week en wat doen we later dit jaar? Om meer in verbinding te staan met het hier en nu, lanceert Gorillas de campagne ‘Live in the now’.
Door het delen van inspirerende verhalen en beelden van ondernemers, content creators, werknemers en klanten, spoort Gorillas iedereen aan om in het moment te leven en kansen te grijpen in het hier en nu.
In plaats van naar de winkel gaan om boodschappen te doen, hoe zou je dan jouw tijd liever indelen? Deze vraag stelde Gorillas aan verschillende influencers, lokale partners, werknemers en klanten. De één leert bij in een cursus over holistische gezondheidsmethoden, de ander doet aan taekwondo of is bezig met het opzetten van een eigen bedrijf. Ook besteedt men liever meer tijd aan hun passies, zoals theater of muziek en aan vrienden en familie, aldus de flitsbezorger.
Daarnaast licht Gorillas het ondernemersverhaal van Sebas uit, die naast zijn werk bij Gorillas een eigen bedrijf heeft opgezet. Ook gaan ze in gesprek met Minke van Wingerden, partner van Floating Farm en Waldo van Waldo Chocolade & Patisserie om erachter te komen hoe hij zijn moment heeft gepakt om te gaan ondernemen.
Fabienne Walch, Head of Brand bij Gorillas: 'Bij Gorillas bezorgen we niet alleen boodschappen, maar ook tijd. Met ‘Live in the now’ moedigen we iedereen aan om na te denken over hoe ze hun dromen achterna kunnen gaan in de tijd die ze besparen door boodschappen te bestellen.'
De campagne is vanaf nu tot half november 2022 zichtbaar in de Gorillas app, op de Instagram van Gorillas en in de Gorillas Galleries in vijf vestigingen in Amsterdam (Weesperstraat, Baarsjesweg, Kamerlingh Onneslaan, Koningin Wilhelminaplein en A.J. Ernststraat).
(PvWK)
Over Gorillas
'Gorillas, opgericht in mei 2020 door CEO Kağan Sümer, is een van 's werelds toonaangevende Q-commerce bedrijven met meer dan 200 winkels in zeven landen. Door het verstoren van de winkel- en supply chain ervaring van traditionele retailbedrijven, geeft Gorillas vorm aan een nieuwe manier van boodschappen doen. Gorillas biedt meer dan 2.000 essentiële artikelen aan tegen retailprijzen en levert de bestelling binnen slecht enkele minuten op het opgegeven adres door middel van e-bikes. Het bedrijf heeft een divers team van meer dan 10.000 werknemers aangetrokken - en verspreidt zo echte verandering in haar gemeenschap.'
(bron: Gorillas)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
- [onderzoek] Kerst 2025: wat verschijnt er volgens...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




