Gorillas start nieuwe campagne om in het nu te leven

  • Food-en-retail
  • 20 okt 2022 @ 08:21
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • WinkelenDistributieStorytelling

Wat gaan we later vandaag doen, wat is de agenda voor de week en wat doen we later dit jaar? Om meer in verbinding te staan met het hier en nu, lanceert Gorillas de campagne ‘Live in the now’.

Door het delen van inspirerende verhalen en beelden van ondernemers, content creators, werknemers en klanten, spoort Gorillas iedereen aan om in het moment te leven en kansen te grijpen in het hier en nu. 

In plaats van naar de winkel gaan om boodschappen te doen, hoe zou je dan jouw tijd liever indelen? Deze vraag stelde Gorillas aan verschillende influencers, lokale partners, werknemers en klanten. De één leert bij in een cursus over holistische gezondheidsmethoden, de ander doet aan taekwondo of is bezig met het opzetten van een eigen bedrijf. Ook besteedt men liever meer tijd aan hun passies, zoals theater of muziek en aan vrienden en familie, aldus de flitsbezorger. 

Daarnaast licht Gorillas het ondernemersverhaal van Sebas uit, die naast zijn werk bij Gorillas een eigen bedrijf heeft opgezet. Ook gaan ze in gesprek met Minke van Wingerden, partner van Floating Farm en Waldo van Waldo Chocolade & Patisserie om erachter te komen hoe hij zijn moment heeft gepakt om te gaan ondernemen. 

Fabienne Walch, Head of Brand bij Gorillas: 'Bij Gorillas bezorgen we niet alleen boodschappen, maar ook tijd. Met ‘Live in the now’ moedigen we iedereen aan om na te denken over hoe ze hun dromen achterna kunnen gaan in de tijd die ze besparen door boodschappen te bestellen.'

De campagne is vanaf nu tot half november 2022 zichtbaar in de Gorillas app, op de Instagram van Gorillas en in de Gorillas Galleries in vijf vestigingen in Amsterdam (Weesperstraat, Baarsjesweg, Kamerlingh Onneslaan, Koningin Wilhelminaplein en A.J. Ernststraat). 
(PvWK)


Over Gorillas
'Gorillas, opgericht in mei 2020 door CEO Kağan Sümer, is een van 's werelds toonaangevende Q-commerce bedrijven met meer dan 200 winkels in zeven landen. Door het verstoren van de winkel- en supply chain ervaring van traditionele retailbedrijven, geeft Gorillas vorm aan een nieuwe manier van boodschappen doen. Gorillas biedt meer dan 2.000 essentiële artikelen aan tegen retailprijzen en levert de bestelling binnen slecht enkele minuten op het opgegeven adres door middel van e-bikes. Het bedrijf heeft een divers team van meer dan 10.000 werknemers aangetrokken - en verspreidt zo echte verandering in haar gemeenschap.'

(bron: Gorillas)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken