Subway kondigt samenwerking met De Vegetarische Slager aan
- Food-en-retail
- 5 jan 2023 @ 09:25
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodKlanten
- 5 jan 2023 @ 09:25
- Peter van Woensel Kooy
Subway lanceert in het kader van Veganuary de nieuwe, plantaardige Teriyaki Steak Sub, gemaakt met heerlijke vegan biefstukreepjes van De Vegetarische Slager.
Deze vegan Sub is, als onderdeel van de langdurige samenwerking met De Vegetarische Slager, één van de nieuwste innovaties op het menu van Subway.
Hiermee geeft Subway antwoord op de groeiende trend die consumenten motiveert om steeds vaker plantaardig eten te proberen, vooral tijdens Veganuary. De Plant-Based Teriyaki Steak Sub is verkrijgbaar van 4 januari 2023 tot en met 14 februari 2023.
Samenwerking met De Vegetarische Slager
Om gasten te inspireren bij het maken van bewustere keuzes, is Subway een samenwerking aangegaan met De Vegetarische Slager, één van ’s werelds meest toonaangevende merken op het gebied van plantaardig vlees. De Vegetarische Slager wil van hun plantaardige 'vlees' de nieuwe standaard maken. Het merk gelooft dat alles wat vleesliefhebbers belangrijk vinden aan vlees - de smaakervaring, de kookervaring, de zintuiglijke ervaring - niet van dieren hoeft te komen. Zonder enige opoffering kan dit perfect worden nagemaakt.
Ga de Veganuary uitdaging aan
Dit jaar nodigt Subway je uit om de Veganuary uitdaging aan te gaan, door een van de populairste Subs nu ook als vegan optie aan te bieden. Sinds de start in 2014 is Veganuary een groeiende trend die consumenten motiveert om een maand lang (of langer) een vegan eetpatroon uit te proberen. Met alle goede voornemens zijn mensen zich in het begin van het jaar steeds bewuster van wat ze eten en hoe ze keuzes kunnen maken die een positieve impact hebben op de wereld én op hun gezondheid. Wist je dat in Nederland al 36% van de mensen actief bezig is met het verminderen van hun vleesconsumptie? Subway moedigt meer mensen aan om zich bij de beweging aan te sluiten en iets nieuws te proberen!
Nieuwe vegan Sub: de Plant-Based Teriyaki Steak Sub
De Plant-Based Teriyaki Steak Sub is gemaakt met heerlijke plantaardige biefstukreepjes, gebaseerd op een nieuw vegan recept dat is gecreëerd in samenwerking met De Vegetarische Slager. In een reactie op deze nieuwe vegan optie zegt Deniz Safa, Director Regional Culinary & Marketing EMEA, van Subway: 'Bij Subway vinden we het belangrijk om onze gasten altijd veel verschillende menu-opties te kunnen bieden. Naast de nieuwe, limited edition Plant-Based Teriyaki Steak Sub bieden we dan ook de populaire Steak & Cheese als vleesoptie. Beide worden gehuld in een heerlijke Teriyaki saus met een topping van gesmolten kaas, geserveerd met onze gebruikelijke eigen gekozen selectie van verse salade en groenten. In samenwerking met De Vegetarische Slager zijn we ervan overtuigd dat er bij plantaardige opties niets van smaak of beleving hoeft te worden opgegeven.'
Hugo Verkuil, CEO van De Vegetarische Slager, voegt daar aan toe: 'De Vegetarische Slager creëert producten waarbij je op niets hoeft in te leveren: niet op smaak, textuur, het milieu of voedingswaarden. We zijn erg enthousiast over de samenwerking met Subway en de Plant-Based Teriyaki Steak Sub. De sappige, vlezige biefstukreepjes zijn de perfecte manier om te laten zien hoe plantaardig én lekker eten hand in hand kunnen gaan.'
Vanaf nu landelijk verkrijgbaar.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Deniz Safa
- vega
- Subway
- Subs
- DVS
- plantbased
- Teriyaki Steak Sub
- populair
- De Vegetarische Slager
- Hugo Verkuil
- Veganuary
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing