Lindenhoff stopt webshop en focust op winkel en markt
- Food-en-retail
- 30 mrt 2023 @ 08:18
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - DoelgroepenFood
- 30 mrt 2023 @ 08:18
- Peter van Woensel Kooy
De delicatessen-webwinkel van de gerenommerde Lindenhoff stopt vanaf maandag 10 april 2023. 'U kunt uw (Paas)bestelling nog tot en met 8 april plaatsen voor thuisbezorging op uiterlijk zaterdag 9 april.' Een fysieke omgeving geniet daarna de voorkeur.
Het zijn hectische jaren geweest met enorme pieken tijdens corona maar ook dalen, kortom “never a dull moment” in Baambrugge, stellen oprichters Berend en Willem te Voortwis. 'Dat heeft ons ook aan het denken gezegd - waar we in de afgelopen jaar met Lindenhoff consumenten allemaal mee bezig zijn geweest; thuisbezorgingen, de boerderijwinkel, de boerderij, een zorgboerderij, mooie samenwerkingen met chefs, mooie producten van leveranciers en nog veel meer. Met een terugblik op dit mooie avontuur hebben wij besloten om ons vanaf nu meer te gaan focussen op de fysieke beleving van ons authentieke assortiment.'
Zij menen dat hun 'goed geproduceerde ingrediënten' beter en volledig tot hun recht komen in een fysieke winkel waar je langs kunt komen: 'deze kunt zien, voelen, proeven en ruiken en een advies op maat kunt krijgen.'
'Natuurlijk vinden wij het erg jammer dat we uw bestelling niet meer thuis kunnen bezorgen, maar gelukkig kunt u nog gewoon thuis aan tafel als in een restaurant - door uw boodschappen te komen doen in onze fijne Marché in Baambrugge van donderdag t/m zaterdag. En elke zaterdag staan we ook voor u klaar met onze marktkar op de beroemde Zuidermarkt in Amsterdam', aldus de familie.
Als laatste marketinginhaker van de webshop wordt nu speciaal voor de feestdagen met Kerst en Pasen een exclusieve Lindenhoff selectie aan boxen, menu’s, specials en samenwerkingen met chef’s gelanceerd. Dit feestassortiment wordt alleen worden aangeboden via de eigen nieuwsbrief.
'We zijn jullie enorm dankbaar voor de mooie jaren, uw support en alle bestellingen die we aan de deur mochten leveren. Wat hebben we veel mooie en leuke momenten meegemaakt. Wij nemen afscheid van een bijzondere periode maar we weten en vertrouwen erop dat er weer een nieuw avontuur gaat ontstaan. Wellicht wel met meer fysieke aanwezigheid in het land... We hopen jullie allemaal nog voor Pasen te mogen verwelkomen op Lindenhoff.nl en daarna natuurlijk in Baambrugge in de Marché of op de Zuidermark', besluiten Berend en Willem te Voortwis.
(PvWK, foto: Lindenhoff)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- slagerij
- webshop
- specialiteiten
- delicatesse
- Zuidermarkt
- de Marché
- Lindenhoff.nl
- Grutto
- Berend te Voortwis
- vlees
- Baambrugge
- groenten
- Pasen
- Lindenhoff
- Willem te Voortwis
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- [column] The most terrible time of the year
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




