Sanoma start marcom-bureau Sync
- Media
- 26 feb 2019 @ 11:09
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - UitgeversStrategieMarketingContent
- 26 feb 2019 @ 11:09
- Jeroen Mirck
Sanoma Media Nederland is een eigen full-service marcom-bureau gestart: Sanoma Sync. Dit nieuwe label komt voort uit de samenvoeging van contentbureau Head Office en het team Performance & Branding Solutions.
Bij Sanoma Sync moeten binnen de uitgeverij alle creatieve en strategische disciplines samenkomen, voor merken die op zoek zijn naar crossmediale oplossingen 'gebaseerd op de vele data en inzichten die Sanoma in huis heeft'.
Sync gaat zich bezighouden met uiteenlopende werkvormen, waaronder brand publishing, advertising, branded content of performance. Door nauwe samenwerking met meer dan 300 ervaren redacteuren weet Sync de doelgroepen van merken aan te spreken in de juiste toon en stijl, claimt de uitgever. 'Zo ontstaan 360-graden-oplossingen in sync met klant, doelgroep, lezer en maatschappij.'
'Marcom steeds complexer'
Het team van ervaren specialisten bestaat uit strategen, content creatieven, copywriters, art-directors, designers, influencer marketing- en dataspecialisten. Zij dragen zorg voor een consistente en hoogwaardige kwaliteit voor opdrachtgevers. Roger Verdurmen en Annemarie Veen (zie foto) geven leiding aan Sanoma Sync.
Roger Verdurmen, Concept & Strategy Director: 'Marketingcommunicatie wordt steeds complexer: steeds meer datagedreven en met inzichten en doelgroepen die voor elk merk weer anders zijn. Of het nu gaat om awareness, leads of sales. Daarnaast zijn de oplossingen meer divers dan ooit, variërend van apps, websites, video’s, advertising, branded content en custom magazines tot podcasts. Hierdoor hebben merken meer behoefte gekregen aan flexibele mediabedrijven die relevante oplossingen bieden, met experts vanuit diverse disciplines. Vanuit deze behoefte van merken is Sanoma Sync ontstaan.'
Kees Wilbrink, commercial director over Sanoma Sync: 'De oprichting van Sanoma Sync is een logische stap in onze service naar merken. De professionals die nu samen één team vormen, bieden maximale service, van contentmarketing tot advertising en performance. Sanoma Sync is daarmee in staat eenduidig content en campagnes te ontwikkelen die het vertrouwen van de consument vergroten, gebaseerd op inzichten uit data en gemaakt met vakmanschap. Zo staat Sanoma Sync zowel voor kwaliteit als voor effectiviteit.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce25-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers