Sanoma start marcom-bureau Sync

Sanoma start marcom-bureau Sync
  • Media
  • 26 feb 2019 @ 11:09
  • 13820 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • UitgeversStrategieMarketingContent

Sanoma Media Nederland is een eigen full-service marcom-bureau gestart: Sanoma Sync. Dit nieuwe label komt voort uit de samenvoeging van contentbureau Head Office en het team Performance & Branding Solutions.

Bij Sanoma Sync moeten binnen de uitgeverij alle creatieve en strategische disciplines samenkomen, voor merken die op zoek zijn naar crossmediale oplossingen 'gebaseerd op de vele data en inzichten die Sanoma in huis heeft'.

Sync gaat zich bezighouden met uiteenlopende werkvormen, waaronder brand publishing, advertising, branded content of performance. Door nauwe samenwerking met meer dan 300 ervaren redacteuren weet Sync de doelgroepen van merken aan te spreken in de juiste toon en stijl, claimt de uitgever. 'Zo ontstaan 360-graden-oplossingen in sync met klant, doelgroep, lezer en maatschappij.'

'Marcom steeds complexer'

Het team van ervaren specialisten bestaat uit strategen, content creatieven, copywriters, art-directors, designers, influencer marketing- en dataspecialisten. Zij dragen zorg voor een consistente en hoogwaardige kwaliteit voor opdrachtgevers. Roger Verdurmen en Annemarie Veen (zie foto) geven leiding aan Sanoma Sync.

Roger Verdurmen, Concept & Strategy Director: 'Marketingcommunicatie wordt steeds complexer: steeds meer datagedreven en met inzichten en doelgroepen die voor elk merk weer anders zijn. Of het nu gaat om awareness, leads of sales. Daarnaast zijn de oplossingen meer divers dan ooit, variërend van apps, websites, video’s, advertising, branded content en custom magazines tot podcasts. Hierdoor hebben merken meer behoefte gekregen aan flexibele mediabedrijven die relevante oplossingen bieden, met experts vanuit diverse disciplines. Vanuit deze behoefte van merken is Sanoma Sync ontstaan.'

Kees Wilbrink, commercial director over Sanoma Sync: 'De oprichting van Sanoma Sync is een logische stap in onze service naar merken. De professionals die nu samen één team vormen, bieden maximale service, van contentmarketing tot advertising en performance. Sanoma Sync is daarmee in staat eenduidig content en campagnes te ontwikkelen die het vertrouwen van de consument vergroten, gebaseerd op inzichten uit data en gemaakt met vakmanschap. Zo staat Sanoma Sync zowel voor kwaliteit als voor effectiviteit.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken