AC/DC promoot nieuwe plaat in outdoor-campagne

  • Media
  • 13 nov 2020 @ 13:38
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesOutdoor

Om zijn nieuwe album 'Power Up' in Nederland onder de aandacht te brengen, lanceert rockband AC/DC in samenwerking met media-exploitant Reality Outdoor een nieuwe outdoor-campagne.

Buitenreclame is de laatste jaren een veelgebruikte marketingtool voor diverse muziekartiesten. Zo waren recent ook campagnes van Bruce Springsteen en rapper Boef in het straatbeeld te bewonderen. Sony, de platenmaatschappij van de Amerikaanse band AC/DC, heeft Reality Outdoor gevraagd de buitenreclame in Nederland te verzorgen. De campagne wordt uitgerold in digitale masten, grote schermen en poster-uitingen.

Remko van der Klis, CEO van Reality Outdoor, zegt: 'Door de mix van verschillende outdoor-media en onze kennis en ervaring om snel te schakelen, zijn wij door de jaren heen een verlengstuk van diverse artiesten geworden.'

‘Power Up’ is vanaf vandaag te beluisteren via de bekende streaming-diensten.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken