Intergamma kiest voor Dentsu

  • Media
  • 1 jun 2021 @ 10:49
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Intergamma, moederbedrijf van bouwmarktketens Gamma en Karwei, brengt zijn media- en datastrategie, planning en inkoop onder bij mediabureau Dentsu in Amsterdam. Aan de keuze ging een pitch vooraf.

Voor de inzet van digitale media was Intergamma al langer klant bij Dentsu. Het account zat hiervoor bij Mindshare.

Mariëlle Rooswinkel, manager marketing communicatie bij Karwei, zegt: 'Tijdens de pitch heeft Dentsu laten zien dat de ambitieuze doelstellingen van Intergamma baat hebben bij een geïntegreerde mediaplanning en -inkoop en inzichtvolle data-analyses. Daarnaast voegt Dentsu altijd iets nieuws toe, zodat we elkaar scherpen houden en stappen vooruit kunnen maken.'

Uitgedaagd

Marion Kuiper, client director bij Dentsu, vult aan: 'Intergamma heeft ons tijdens de pitch flink uitgedaagd. We zijn enorm blij dat we naast de digitale belangen nu samen met Intergamma naar een geïntegreerde aanpak van alle communicatiemiddelen gaan kijken. Dit draagt bij aan de ambitieuze doelstelling voor een optimale omnichannel-ervaring. Om continu tot nieuwe oplossingen te komen, is het Dentsu-team rondom Intergamma samengesteld uit verschillende competenties die van strategie tot data-analyse tot customer experience reiken.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken