Nominaties DDMA Email Summit 2014 gestart

Nominaties DDMA Email Summit 2014 gestart
  • Online
  • 10 apr 2014 @ 12:49
  • 20361 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsE-mailmarketing

Vanaf vandaag heeft de branche ruim één maand de tijd om campagnes en collega’s uit het vak te nomineren die zich in het afgelopen jaar creatief hebben onderscheiden op e-mailmarketing vakgebied. Dinsdag 10 juni zullen de winnaars tijdens de DDMA email summit @ward Night bekend worden gemaakt.

Voor het vierde jaar op rij organiseert DDMA, in samenwerking met haar Council E-mail, het Email Summig congres met internationale keynotes, interactieve workshops en presentaties van de beste e-mailcampagnes van het afgelopen jaar. Net als vorig jaar zullen de avond voor de summit tijdens de @ward Night de vakprijzen voor de beste e-mailcampagne en de e-mail man/vrouw 2014 worden uitgereikt.

Creativiteit en lef
Voor de e-mail man/vrouw van het jaar award is de vakjury op zoek naar online marketeers die zich in het afgelopen jaar hebben onderscheiden op basis van creativiteit, lef en doorzettingsvermogen. Zij moeten een voorbeeld zijn voor de branche en opvallende resultaten binnen de online marketingsector hebben behaald. Uit de vele nominaties die worden ingezonden door de branche zal de jury drie kandidaten selecteren die kans maken om Wouter Hosman (2organize), Martin Boschhuizen (Albelli) en Wouter Blok (Easytobook) op te volgen.

E-mailcampagne van het jaar
Voor de e-mailcampagne award is de jury op zoek naar e-mailmarketingcampagnes die zowel effectief als innoverend zijn. Daarnaast moet de e-mailing een belangrijke bijdrage hebben geleverd aan de totale communicatiestrategie. Onderdelen als conversie, click- en openrates, functionaliteit, testing en visuals staan bij de case-beoordeling centraal. Voor meer informatie over alle criteria en het indienen van campagnes kan de site worden bezocht. Het nomineren van kandidaten en indienen van e-mailcampagnes kan tot 12 mei aanstaande en neemt drie minuten in beslag.
 



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken