Amsterdam Marketing zet VR in voor promotie regio's

Amsterdam Marketing zet VR in voor promotie regio's
  • Online
  • 31 jul 2018 @ 11:00
  • 16235 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Virtual Reality

Amsterdam Marketing wil internationale bezoekers van de hoofdstad verleiden om ook de omliggende regio's te bezoeken en zet daartoe virtual reality in. Verantwoordelijk bureau is &samhoud media.

De VR-campagne is onderdeel van het project Amsterdam Bezoeken, Holland Zien. De kick-off vond afgelopen zondag plaats in de I Amsterdam-winkel op het Centraal Station.

Naast de VR-campagne heeft de citymarketingorganisatie -in samenwerking met &samhoud media- themaplattegronden met aanbod uit de regio's en filmclips van de themagebieden ontwikkeld.

Ga voor meer informatie naar de website.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken