TOP X case: Raad de sneeuwhoogte

  • Algemeen
  • 27 jul 2015 @ 16:52
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Branded content
  • 27 jul 2015 @ 16:52
  • Sales

"In de Renault design filosofie van Laurens van den Acker staat het model Renault Captur voor de de ‘explore’ fase in een mensenleven. Met een Captur verken je de wereld, ga je beleven. Dat past heel mooi bij de avontuurlijke wereld van skiën in de Franse Alpen, zeker als de Captur er één van de Série Limitée Helly Hansen is. De activatie had dan ook als doel om in een relevant umfeld awareness voor de Renault Captur Série Limitée Helly Hansen te creëren. Uiteindelijk leverde de activatie niet alleen modelawareness op, maar zijn er naar aanleiding van de activatie ook talrijke Renault’s Capturs aan deelnemers van deze activatie verkocht."

Opdrachtgever: Renault Nederland (Inge Reichman, Jos van den Bergh)

Doelstelling: Model Awareness Renault Captur, secundair brochure leads voor de Renault Captur.

Bureau: Dorst & Lesser (Robert Withagen Dennis Hamakers, Publicis (Katelijn van Lieshout, EDM media (Matthijs van Zanten) en OMD (Alle Wijmenga, Michiel Wintershoven)

Type: Online platform, bannering, storytelling content, social media advertising, winnaars event ondersteund door landelijke radio campagne en in België ook met outdooractiviteiten.















Sales
  • Sales

  • Werkt bij: BBP Media
  • Functie:
  • Website:
  • Profiel »

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken